streda 27. januára 2016

Random keci #5

Ahojte!
Opäť sa po dlhej dobe vidíme pri novom článku. Keďže dlhšie som nenapísala žiadny článok (čo ma teda hrozne mrzí :() a stalo sa viac menej dosť vecí rozhodla som sa, že napíšem Random keci #5.


YouTube channel
Konečne som sa odhodlala si založiť môj vlastný YouTube kanál a čoskoro tam dúfam, že pribudne aj nové video! Vlastne dúfam, že dve videá. Čoskoro sa to určite dozviete! Zatiaľ má môj kanál názov ,,Nikki Feš" čím nie som úplne spokojná.... ak vás teda napadne určite mi to prosím napíšte dole do komentára! :)

New Year
Keďže som od Silvestra nenapísala žiadny nový človek tak by som Vám chcela (aj keď takto neskoro) popriať k Novému roku! Prajem Vám aby tento rok priniesol to čo minulý nepriniesol. Prajem Vám aby sa Vám splnili všetky vaše plány a ciele, ktoré chcete splniť!


Feelings
Určite si spomínate ako som v niektorých článkoch hovorila o tom ako neviem kto som..Nechcem aby ste si o mne mysleli, že som hrozne smutná alebo pesimistická. Nie je to pravda, som celkom normálny človek, ktorý je najšťastnejší, keď je so svojou rodinou, priateľmi a má svoj kľud ...ale problém je v tom, že často rozmýšľam nad mojim životom, nad tým kto som a čo vlastne chcem. Týmto som vlastne chcela, že moje zmýšľanie a psychika je na tom istom ako som bola minulý rok čo dúfam, že sa zmení, pretože sa vlastne samu seba kvázi "stresujem". Hádam ste to pochopili :D som jediná kto toto rieši? 

Friends
Ako som začala chodiť na strednú školu staré kamarátstva zo základnej školy akoby zanikli. Nestretávame sa iba náhodne alebo naozaj minimálne. Avšak prišli ďalšie úžasné kamarátstva, ktoré by som nikdy nemenila. To kamarátstvo mi príde, že je na takej inej úrovni. O kamarátoch a vlastne priateľstve by som chcela spraviť nejaký článok alebo video. Plánujem teda spraviť Best friends TAG na nový YouTube kanál! 


Dúfam, že sa Vám tento článok páčil. Čoskoro sa určite uvidíme pri novom článku alebo videu :) 
Tak sa teda zatiaľ majte! :*

2 komentáre: