štvrtok 31. decembra 2015

Aký bol môj rok 2015?

Ahojte!
Všetko raz končí....za niekoľko dní sa tiež skončí ďalšia kapitola môjho života, alebo ďalší rok, ktorý sme prežili :)
Viacero blogerov a blogeriek, taktiež aj videoblogeriek natáčajú alebo píšu články o tom aký bol ich rok 2015. Keďže sa mi takýto typ článkov a videí páči, rozhodla som sa, že Vám tiež napíšem článok v ktorom  zistíte niečo nové z môjho súkromia a života :)

www.weheartit.com
Január, február
Celý tento čas som sa pripravovala na talentové skúšky. Ak si dobre pamätám počas tohto sa nič tak zvláštne nestalo :) Každý deň som chodila na výtvarnú a učila sa do školy.

Marec
25.3.2015 prišiel veľký deň. Mala som talentové skúšky, z ktorých som bola vystresovaná už v septembri 2014 :D Keď som odtiaľ potom odchádzala mala som dobrý pocit, ale nedopadlo to tak ako som si predstavovala. Nezobrali ma ale prijímačky som zvládla. Brali 18 a ja som bola 35. Pre mňa je aj to veľký úspech, keďže som na výtvarnú nechodila možno od nejakého 3-4 ročníka na ZŠ. Poctivo som sa vlastne pripravovala len od septembra a skončila som celkom fajn, takže aj keď na tej škole nie som som spokojná ako som dopadala :)

Apríl
V apríli prišiel tiež ďalší dôležitý deň. Mali sme testovanie deviatakov, ktoré som úplne pokašľala. Radšej vám ani nejdem písať ako som skončila, pretože sa za to dosť hanbím :D slovenčina by nebola až tak hrozná ale matematiku som vôbec nestíhala a spravila som tam také primitívne chyby, že to dopadlo naozaj zle.

Máj
V máji som mala opät prijímačky. Vtedy som sa hlásila na gymnázium a na obchodnú akadémiu. Prijímačky som zvládla ale pre nedostatok miesta ma nezobrali ani na jednu školu. Bola som z toho dosť deprimovaná a samozrejme sklamaná. Stále som sa demotivovala a hovorila si, že v tej hlave nemám, a že nakoniec skončím na učňovke napr. také strojárne. Na obi dve školy sme dali okamžite odvolanie. Mysleli sme si však, že mi odvolanie nepomôže, pretože som bola dosť nízko pod čiarou a tak mi moja výtvarníčka poradila aby som skúsila napísať email na umeleckú školu do Ružomberka. Nakoniec nám zavolali, že miesto pre mňa majú a na základe toho, že som na umeleckej škole v Trenčíne prijímačky zvládla, zobrali ma. Prišla som tam ukázala portfólio, podpísali sme čo bolo treba a bola som šťastná, pretože som mala ísť na umeleckú. Ešte v ten deň, keď som dala zápisný lístok na umeleckú školu mi volala pani riaditeľka z obchodnej akadémie ale aj z gymnázia. Pre mňa bola prvoradá umelecká škola tak som ich odmietla. Lenže to nebolo všetko ale to sa dozviete aj v júni :)
V máji som ešte oslávila svoje 15. narodeniny a stala som sa tak občankou Slovenskej republiky. Oslavu som si naozaj užila. V deň mojich narodenín som bola s mojou rodinou a mojou najlepšou kamarátkou v zoo v Zlíne. Článok o zoo v Zlíne nájdete tu. :)

Jún
Po nejakých pár dní, po začiatku júna zavolali z umeleckej školi, že mi neotvárajú môj odbor (propagačné výtvarníctvo) a tak sme rýchlo volali na gymnázium kde ma našťastie zobrali.
Keď som sa to dozvedela tak som plakala a smiala naraz. Plakala som, pretože nebudem na umeleckej škole ale smiala som sa, pretože som bola šťastná, že budem môcť zostať v mojom rodnom meste s mojimi rodičmi a celkou rodinou a s kamarátmi. Takže toto obdobie bolo naozaj stresujúce. Nakoniec to tak asi malo byť, pretože aj keď niekedy to učenie a nároky učiteľov na gymnázium nezvládam a nechodím už skoro ani von, pretože sa učím, som tam naozaj šťastná. Mám tam super kamarátov. Našla som si tam tie najúžasnejšie spolužiačky, ktoré sú naozaj úžasné :3
V júni bol dôležitý aj tým, že som dokončila základnú školu a tým som sa rozlúčila s mojimi spolužiakmi. S niektorými som bola už od škôlky tak si asi viete predstaviť ako som plakala :) Občas, keď si tak spomeniem na základnú, spomeniem si na tie spomienky, ktoré nie vždy boli pekné, vypadne mi občas nejaká slza, že to už s nimi nezažijem :) Život však ide ďalej :)

Júl
Hneď na začiatku prázdnin som odišla do kúpeľov (kvôli alergii) na tri týždne. Zo začiatku som chcela ísť domov, pretože som tam nikoho nepoznala. Pomali som si tam však našla úžasných kamarátov, na ktorých nikdy nezabudnem Našla som si tam naozaj úžasné kamarátky a kamaráta, ktorý bol naozaj úžasný a normálny! :D ...v kúpeľoch som si to naozaj užila, veľa toho zažila. Po troch týždňoch prišlo lúčenie, ktoré som prežívala naozaj ťažko, pretože všetci odo mňa bývajú ďaleko. Najbližšie je asi ku mne kamarátka, ktorý je z Bytče. Ostatný sú z východu. Aj moja spolubývajúca bola Maďarka, ktorá býva v Košiciach tak si asi viete ako som po troch týždňoch zaťahovala :D

August
na začiatku augusta sme išli do Plzne za mojou starkou a po pár dňoch aj do mojej milovanej Prahy za mojim strýkom a sesternicami.... V Prahe som s mojou rodinou obehala taký tradičný okruh. Všetko bolo super až na to, že v ten deň bolo naozaj horúco. Najlepšie bolo v metre v ktorom by som sa dokázala premávať aj celý deň :D článok z Prahy nájdete tu
Tak v strede augusta sme potom išli na dovolenku do Grécka. Cestovali sme tam autobusom. Áno, autobusom. 24 hodín :D cestu sme však všetci prežili a dovolenku si užili. Ak si pamätáte chcela som napísať článok o tejto dovolenke ale nejako som sa k tomu nedostala a teraz by bolo zbytočné o tom napísať článok, keď sme tam boli pred viac než 4 mesiacmi.V grécku sme boli na nejakých tých výletoch a samozrejme aj na tej gréckej tradičnej "zábave" :)... Takže som si celé prázdniny užila a viacej som bola preč ako doma, čo mi je celkom ľúto :)

September
V tento mesiac prišiel môj deň D. Nástup na strednú školu. V ten deň som stresovala viac ako keď som išla na prijímačky :D no teda skôr som sa hanbila a mala som strach. Prvý deň bol celkom v pohode a po nejakom čase som si tam našla super kamarátky. Všetko sa to zmenilo ....mám však pocit, že ku dobrému :) Aj keď už nemám čas na veci, ktoré som robila pred tým . Nechodím na výtvarnú a vlastne sa už poriadne nestretávam s ľuďmi s ktorými som pred tým trávila dosť času. Dúfam, že v druháku už zase začnem chodiť na výtvarnú, lebo mi to už celkom chýba :/

Október
Október nebol ničím zaujímavý. Iba som sa učila a zvykala si na novú školu :)

November
V novembri prišiel pre mňa tiež taký dôležitý deň . Pasovanie prvákov alebo inak povedané imatrikulácia. Hrozne som sa toho bála, pretože som sa nechcela strápniť pred celou školou. Ako ale ubiehali dni celkom som sa na to už tešila. Dopadla som celkom fajn, vlastne som sa ani nestrápnila :D tématikou celého pasovacieho bola akože televízia. Tretiaci si vymysleli nejaké relácie ako napr. Naša trieda varí lepšie ako tvoja, farmár hľadá ženu, športové noviny, aj múdry s chyby atď.
Ja som bola v relácií Aj múdry s chyby. Vyzvali 5 dievčat, medzi ktorými som bola aj ja, posadili nás na lavičku a dávali nám otázky hlavne o učiteľoch, ktorý na našej škole už nie sú. Každá sme mali dve otázky  dve baby, ktoré mali najmenej bodov dostali niekoľko slov, na ktoré museli vymyslieť pieseň a zarepovať ju. Ja som bola jediná čo mala plný počet bodov :D na prvú otázku som si odpoveď tipla a tá druhá bola taká jednoduchá, že som nepotrebovala ani možnosti :D takže pre mňa pasovací dopadol dobre. Po pasovacom sme si išli celá škola sadnúť a všetci sme sa zoznámili. Takže teraz sa skoro všetci poznáme a je to super :)

December
Už skoro koncom novembra sme sa dohodli s mojou pani profesorkou a niekoľko ďalšími žiakmi na to, že budeme mať školské noviny v internetovej podobe. Vďaka tomu sme mohli navštíviť tlačovú agentúru slovenskej republiky (TASR). Bolo to naozaj super, dozvedela som sa kopu zaujímavých vecí a dokonca som mala možnosť čítať z čítačky a pritom byť aj nakamerovaná. Poviem vám bola to zábava ale niekoľko krát som sa zakoktala, takže to bolo celkom trápne :D
V decembri som konečne mohla aj navštíviť krásne vianočné trhy vo Viedni s mojou rodinou! Článok nájdete tu.
Nakoniec sme tu mali aj Vianoce, ktoré som mohla prežiť v kruhu mojej rodiny. Pre mňa boli naozaj krásne , aj keď nebol sneh pociťovala som tú vianočnú atmosféru :)
No a dnes je silvester. Koniec roka, ktorý bol pre mňa dôležitý a hlavne zlomový. Začala som ďalšiu etapu môjho života. Aj, keď bol tento rok stresujúci bol pre mňa úžasný :)

Nakoniec by som vám teda chcela popriať šťastný nový rok. Prajme vám aby ste do tohto roku vstúpili tou správnou nohou, aby sa vám splnili vaše sny a ciele. Prajem vám veľa úspechov či v škole, práci, zdraví ale aj v láske a priateľstve, ktoré je veľmi dôležité . 
Takže ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!


www.weheartit.com

Poriadne si teda tento deň užite a určite mi dole do komentára napíšte aký bol váš rok 2015! Najbližší článok bude teda hneď v prvý deň nového roka. Teda ak to stihnem :D tak sa zatiaľ majte!
PS: Dávajte si pozor hlavne, keď budete niekde na námestí, pretože to tam bude nebezpečné :) A hlavne si teda užite posledný deň v roku!
PSS: Ďakujem vám za vaše pekné komentáre za tento rok a taktiež aj nárast odberateľov!

♥ I love you to the moon and back! ♥


6 komentárov:

  1. Skvělý článek doufám že tento rok bude ještě lepší. Začala jsem tě sledovat. Nedávno jsem si založila také blog a moc by mi pomohlo a potěšilo, kdyby ses mrkla, popřípadě se stala pravidelnou čtenářkou:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmu pekne! S radosťou sa na tvoj blog pozriem. :)

      Odstrániť
  2. Hezký článek :) Přeji krásný nový rok :)
    Ginger

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásny článok. Veľa úspechov v roku 2016

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Nápodobne :) rada sa do giveaway zapojím.

      Odstrániť