pondelok 29. decembra 2014

🎁First giveaway🎁

Ahojte :)
Síce som povedala, že giveaway bude až na silvestra dám ju už dnes :3 :) giveaway trvá od 29.12.2014 (pondelok) a do 29.1.2015 (štvrtok) výhercu budem žrwbovať tak, že si mená napíšem na papierik a jeden vyberiem :)


Takže poďme na podmienky :)


Povinné:
1. Odoberať môj blog v GFC (nachádza sa vpravo) + napísať mi do komentára pod akým menom ma odoberáte :)
2. Napísať mi aj svoj e-mail aby som Vás v prípade výhri mohla skontaktovať :)

Nepovinné:

Sledovať ma na instagrame volám na -nikouss1705+napísať mi pod akým menom....budem váš komentár rátať dvakrát ;)
+ napíšte mi čo sa Vám na mojom blogu páči alebo nepáči aby som vedela čo mám zmeniť :) toto nebudem brať je to len taká informácia pre mňa :)

A čo môžete vyhrať? :3 :)
1. Balea balzam na pery Swirled Kisses:
je to limitovaná edícia a tak ako je vpodstate dvojfarebný obal tak taký je aj balzam :3

2. Balea soľ do kúpela ,,Fantázia šťastia" :
Je to vôňa granátového jablka :3


3. Tieň na oči:
Je to odtieň 76 a pink me up! Má pekný odtieň a trošku sa trbliece :)

4. Lak na nechty:
Tento lak je od Miss sporty mne sa veľmi páčil tak dúfam, že sa páči aj Vám :3 :)

5. Sviečka:
Táto sviečka je i Ikei a ja túto sviečku zbožnujem mám doma už asi piatu :3 a má vôňu lesných jahôd :333 :)

Tak dúfam, že sa Vám giveaway aspoň trošku páči tak zatiaľ ahojte :) držím palce :).


77 komentárov:

  1. GFC: Lea M.
    Email: lejkamal@gmail.com

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Michaela Valocká
    Email: mvalocka@gmail.com
    Instagram: misik111

    Giveaway:
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2014/12/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa mi to moc nepáči, určie sa s tým ešte pohrám :)

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC:Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk

    páči sa mi pozadie blogu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gfc:Tento účet
    email:lulu155@azet.sk

    Máš zaujimavé články a baví ma ich čítat. Proti nič moc nemám ale niekedy by si mohla zmenit pozadie na fotkách lebo občas sa mi zdá že produkty s ním splívajú. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC : Tereza Brambůrka
    Email : bramburecek8@seznam.cz
    Instagram sleduji pod jménem : brambur.ka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz
    Blog vypadá hezky, jsem zvědavá na další články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Blog vypadá parádně, líbí se mi to roztomilé pozadí :-) sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sledujem ťa cez GFC ako Katinka Slezáková :) Dúfam, že v tejto milej súťaži budem mať šťastie.
    e-mail: katinka.slezakova2@gmail.com

    Budem rada ak aj ty navštíviš môj blog http://belle-katinka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Lucie Meluzínová
    lufipeace@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gfc: Jana Svobodová
    O té svíčce jsem slyšela,že božsky voní,ráda bych ji vyzkoušela :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Tu svíčku jsem koupila mamce a hezky voní. :)
    Šťastný nový rok :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sleduji jako Veronika Tomášková
    email: fakynn.blog@centrum.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Cecílie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC - Dee Em
    email: Denymusilova@seznam.cz
    Instagram - DeniMusilova + (denymusilova@seznam.cz)

    Pozadí blogu je úžasný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ig: klarazakova99
    klara.zakova1@seznam.cz
    Ještě bych si trošku pohrála se vzhledem blogu, jinak je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vzhľad sa určite zmení ale plánujem to až v pondelok pretože zbytok týždňa mám celkom perný takže dúfam, že v pomdelok sa k tomu dokopem :)

      Odstrániť
  22. Ahoj Nicol, moc hezká soutěž. Já miluju červenou a růžovou barvu, takže se určitě zapojím.
    Sleduji přes GFC jako Glare by Teri a na instagramu pod jménem @terulisek33.
    Já teď úplně nově bloguji, takže myslím, že chápu jak je docela těžké si s blogem vyhrát. Strašně se mi líbí tvoje oslíčkové pozadí, je strašně cute :3 Jen bych přidala pár gadgetů na pravou stranu jak máš archiv, o mně a GFC. Bude to vypadat lépe. A taky nějaký kontakt. Podle mě nejlíp vypadají loga sociálních sítí na které když klikneš, tak tě to přesměruje na danou sociální síť blogerky :)
    Jinak se mi tvůj blog moc líbí a byla bych strašně ráda kdyby ses mrkla i na ten můj a kdyžtak bychom se mohly nějak podporovat, ale samozřejmě je to jen na tobě.
    www.glarebyteri.blogpsot.cz a email teria@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým vzhľadom a tou pravou stranou sa ešte pohrám...a s tým podporovaním určite súhlasím ak chceš môžem ti na email napísať môj facebook a tam sa niako dohodneme :)

      Odstrániť
  23. sledujem cez GFC :)
    l.clavel@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Jak píší ostatní, trochu si pohrát se vzhledem, ale jinak články i fotky jsou bezvadný! A o pozadí ani nemluvím - oslíčci jsou kouzelní! :-)

    Sleduji přes GFC pod jménem Klára Komrsová
    k.komrsova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC sledujem ako mim Lou
    mimabn2@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC - Natali H.
    email - n.hanuschova@seznam.cz
    instagram - natalihanuschova

    Máš krásný blog, škoda, že jsem zde nezavítala už dřív - například před Vánoci. Máš pěkně napsané a zpracované vánoční články. Opravdu mě zaujaly! Až dopíšu komentář, podívám se ještě na články, které jsem přečíst nestihla. Píšeš velmi originálně. Na první pohled blog působí krásným dojmem, jen bych možná nastavila jiné pozadí - ti oslíci vypadají moc dětinsky, ale jsou vážně roztomilí :) je jen na tobě, jak blog uděláš, protože to vyjadřuje tvou osobnost a mi se to líbí, nemám dále co vytknout :)
    Přeji i nadále hodně štěstí jak s blogem, tak i v reálném životě. A šťastný nový rok všem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo a mimochodem - krásná giveaway. Ta svíčka z IKEI je vážně skvělá, jednu už mám doma (jinou vůni) a voní nádherně. Takže kdybych náhodou vyhrála, strašně by mě to potěšilo! :) ale i ostatním přeji mnoho štěstí v této giveaway. :)

      Odstrániť
    2. Nevieš si ani predstaviť ako si ma potešila :3 :) ďakujem :3 to pozadie zmením len som zatiaľ nenašla také pri ktorom nebude až tak vidno tie dlaždičky, pretože som zatiaľ neprišla na to ako mám spraviť aby tam neboli dlaždičky ale na celý blog jeden obrázok takže s tým sa ešte pohrám :)
      A aj tebe šťastný nový rok a prajem ti aby sa ti splnilo všetko po čom túžiš :) ešte raz ďakujem :3 :)

      Odstrániť
  27. GFC: Adéla Něničková
    email: ada.nenickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sleduji přes Instagram: xoxoxodee :)
    Na tvém blogu se mně líbí to, že je tu od každého něco :) Nejvíc se mně líbí návody na DIY :) Možná bych změnila trochu vzhled blogu, ale já sama s tím mám celkem problém, moc se v tom nevyznám :D
    email: ada.nenickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. 1. Alena Bednářová
    2. alca.bednarova@gmail.com

    Jinak na instagramu tě sleduju jako Alisscolorpencil.
    Máš fakt pěkný blog:) Jako první mě zaujali ti Íáčči (nevím jak se to píše), ty mám ráda. Taky se mi líbí styl těch článků. Prostě na mě působí tak, že si je nejradši přečtu, když si třeba chci odpočinout a tak. To je fajn :D. Jinak co se mi nelíbí, nějak nic nemůžu najít. Možná jenom, že tu nikde nevidím rubriky, ale třeba jsem prostě jenom slepá.

    Jinak to píšu už podruhé, protože jsem dala publikovat a nic se nestalo, tak kdyby se komentář objevil dvakrát, tak promiň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné vpohode :) blog plánujem ešte vylepšiť aby bolo všetko priehľadné a upravené :) a ďakujem :3 :)

      Odstrániť
  30. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Mycakestyle1
    E-MAIL: kostkova.pavla@centrum.cz

    Pozměnila bych design. Je až moc tmavý, o něco více přeplácaný, chtělo by to více bílé a hlavně jednoduchost! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. INSTA: adrianne.cs
    E-MAIL: kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC : Kristýna Košuličová
    FB : https://www.facebook.com/kikina.kosulicova
    Email : piš mi radši na fb :) tynka.ksoulicova@seznam.cz
    A podle mě nemusíš měnit absolutně nic máš pěkný blog :)
    Instagram : KOSULICOVA.KIKISK

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    Pozadí blogu je pěkné ale pro dítě... pro blog mi to příjde dost infantilní a určitě by to chtělo rubriky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Sledujem ako Suzzie, tie sviečky tiež milujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC: JulisNemcova
    email: julisnemcova@gmail.com
    Instagram: julisnemcova

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC: Dominka Mucq
    Email: Domca101@email.cz

    Ahoj :) Sleduju tě kratičkou dobu,ale tvůj blog se mi moc líbí :) No,ale souhlasím s ostatníma slečnama,že to pozadí by asi chtělo jiné :) Jinak je vše super si myslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) neviem nepáčia sa Vám teraz ani tie kvietky? :)

      Odstrániť
  38. + ještě Instagram..Tam tě sleduji jako: Dominka_Smile

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC Jana Marcinova
    povedat_ti_chcem@azet.sk
    mne sa tu páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC : Dominika Grešová
    Na tvojom blogu sa mi veľmi páči dizajn.
    yourdominica@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. + Instagram : @dominikagresh
    yourdominica@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC: Naomy Jakab
    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. +IG: naomyjakab
    Na blogu sa mi páči design-kvietky milujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. sledujem ťa pod týmto menom :)
    razcestie69@gmail.com
    ja by som si viac dala záležať na názvoch článkov, aby boli viac pútavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Sledujem ako Romi Mináriková :)
    email: minarikovaromana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Jana Svobodová
    email: jana.svobodova97@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sleduji Tě na GFC jako Klára Odehnalová.¨
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. GFC: Dominika Čerevková
    dominika.cerevkova@gmail.com :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. GFC: Dodka K.
    dodko.dodka@gmail.com

    Blog sa mi celkovo páči, prijala by som dlhšie články a možno aj viac, ale vidno, že sa ešte len rozbiehaš, tak držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dlhšie a lepšie články budú len mám toho teraz naozaj veľa ale hneď ako toho bude menej budú lepšie články :) ďakujem

      Odstrániť
    2. to veľmi dobre chápem, tak držím palce veľmi :)

      Odstrániť
  50. Sleduji tě na GFC jako: Maracujový Šálek.
    Tvůj blog se mi celkově velmi líbí. :3
    email: maracuja.tea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. GFC:Lucin Ka
    lucinka1567@gmail.com
    Máš veľmi pekný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť