štvrtok 22. októbra 2015

Recenzia: Vlasová kozmetika Milva


Ahojte!
Konečne prišiel čas na recenziu na vlasové produkt od firmy Milva. Výherca giveaway na produkty od tejto firmy je už vyhlásený, avšak výherkyňa sa mi zatiaľ neozvala takže ak sa mi neozve do konca tohto mesiaca asi sa bude žrebovať ešte raz. :)
Odkaz na vyhlásenie výhercu giveaway nájdete tu.
Odkaz na predošlú recenziu produktov od značky Milva nájdete tu.



Šampón COLOR PROTECT:

















Cena: 6,00

Čo hovorí firma?
Šampón pre farbené vlasy Color Protect nežne čistí vlasy ponechávajúc žiarivú farbu vlasov, dodáva hebkosť a objem. Pridáva výnimočný lesk a chráni sýtosť farby pred neželaným vyblednutím. Extrakt zo zelenej olivy vyživuje upravované vlasy a osviežuje ich.

Dizajn: Dizajn šampónu sa mi celkom páči, je taký normálny a páči sa i, že hneď je vidno na čo je dobrý :)

Konzistencia: Ako aj pri predošlom šampóne, ktorý som skúšala, konzistencia je opäť priesvitná..

Môj  názor: Opäť si musím vlasy umývať dvakrát. Na ten druhý krát pekne pení a aj vyčistí. Trošku mi z neho mastneli vlasy rýchlejšie ako obvykle, som s ním však spokojná. Pekne vonia a vlasy sú po ňom pekne živé :) súhlasím s tým čo napísala firma :)


Chinínová maska:














Cena: 8,90

Čo hovorí firma?
Maska na vlasy Milva s chinínom je určená na regeneráciu problematických vlasov - vypadávanie, strata prirodzenej vlhkosti, lámavosť, lupiny.Prenikajúc do vlasovej pokožky a do hĺbky poškodeného vlasu, efektívne hydratuje a vyživuje, reguluje sekréciu mazu pri korienku.Chráni vlasy pred chemickou úpravou. Dodáva vlasom pružnosť, objem, lesk a robí ich jednoducho rozčesateľnými.

Dizajn: Tento krát sa mi dizajn celkom páčil :) pôsobí na mňa tak čisto a sviežo.

Konzistencia: Konzistencia je rovnaká ako aj pri predošlej maske, ktorú som mala možnosť vyskúšať. Dobre sa nanáša,


Môj názor: Ako firma napísala mojim vlasom táto maska dodala objem  a lesk. Moje vlasy sú už dosť zničené a trošičku sa to zlepšilo ale aj tak už nič mojim vlasom nepomôže čo sa týka zničených končekov. Zostáva mi už sa len podstrihnúť. Aj tak som však s prípravkom spokojná. Aplikácia nie je ťažká ani zdĺhavá. Vlasy mi nemastnila.


Chinínová voda FORTE:












Cena: 4,50

Čo hovorí firma: Obsahuje o 30% viac naturálneho chinínu. Redukuje a napokon úplne zastavuje stratu vlasov. Každodenné použitie posilňuje rast vlasov, robí ich elastické a odolné. Chinínová voda nepotrebuje oplachovanie. Nemastí, nelepí, nepáchne. Výnimočne vhodná pre slabé a zničené vlasy.

Dizajn: Dizajn je normálny, páči sa mi farba, ktorú zvolili :)

Konzistencia: Keďže to je voda, konzistencia je priesvitná a tekutá ako voda.

Môj názor: Ako aj minule musela som sa naučiť aplikovať si to na vlasy ale celkovo som s ním spokojná, pretože mi naozaj zase narástli vlasy. Vlasy mi menej vypadávajú. Súhlasím s tým čo napísala firma a celkovo prípravok hodnotím naozaj pozitívne. S toho čo som mala možnosť vyskúšať som s týmto prípravkom najviac spokojná, pretože v mojom prípade splnilo všetko čo napísala firma. :)

Ďakujem firme Milva za možnosť vyskúšať tieto produkty, s ktorými som bola spokojná. Dúfam, že sa Vám milý čitatelia, článok páčil, a že Vás aj nejaký produkt oslovil. Určite mi to napíšte do komentára :) tak sa zatiaľ majte!
PS: Obrázky sú moje a niektoré som si požičala z ich stránky. :)

2 komentáre:

  1. Moc ráda bych vyzkoušela právě ty Chininové přípravky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to super ... Ešte som o tom nepočula :/
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť