sobota 4. júla 2015

Recenzia: Vlasová kozmetika na vlasy a Rúžová voda

Ahojte :)
Tak ako prázdninujete? :) ako som Vám v predošlom článku spomínala tento článok bude recenzia, keďže som nadviazala spoluprácu s firmou menom Milva, za čo jej strašne ďakujem :)
Poslali mi teda 4 produkty z toho 3 produkty sú vlasová kozmetika.Ten jeden produkt je sprej na telo.
Tak začnime najprv vlasovou kozmetikou:
Šampón HAIR REPAIR:

Čo hovorí firma? 

Regenerujúci efekt šampónu HAIR REPAIR zaisťuje výbornú starostlivosť o upravované a zničené vlasy. Dodáva lesk, objem a hebkosť. Unikátna kombinácia extraktu aloe vera, pšenice a chinínu spevňuje štruktúru slabých a tenkých vlasov a rýchlo obnovuje ich životaschopnosť, nežne čistí a vyživuje skalp. Vďaka svojej delikátnej formule je vhodný na každodenné použitie.
Cena: 6,00€
Konzistencia:
 Ako vidíte je skôr taká priesvitná. Dobre sa nanáša na vlasy a ako napísali aj na šampón mali by sa s ním vlasy umývať 2x. Keď si teda umyjem vlasy 2x pekne pení :)

Dizajn:

Osobne mne sa obal šampónu celkom páči.
Môj názor: 
Šampón mi vyhovoval. Bála som sa, že bude dosť mastniť vlasy ale našťastie nemastnil. Keď som ho používala bez nejakého kondicionéru boli trošku suchšie inak to bolo v pohode :)Vlasy sa mne osobne aj lepšie rozčesávali a mne prišli aj o nieči krajšie ako keď používam iný šampón.
Hodnotím ho preto pozitívne :)
Šampón nájdete tu.

Maska HUMA

Čo hovorí firma?

Maska na vlasy Milva s bielym ílom je určená na hydratáciu a vyživenie do hĺbky pre každý typ vlasov. Biely íl v kombinácii s naturálnymi olejmi a rastlinnými extraktmi udržiava vlasy zdravé a krásne.Pridáva lesk, pružnosť a objem, bez zaťažovania vlasov silikónmi.
Cena: 8,90€

Konzistencia:
Ako vidíte na obrázku konzistecia je kvázi mliečna a biela. Dobre na nanáša na vlasy.

Dizajn: Obal produktu sa mi nepáčil až tak ale zato kvalita produktu je vážne super. Nádobka v ktorej je táto maska mi taktiež vyhovoval. Dobre sa mi z nej maska vyberala.

Môj názor:
Zo všetkých prodkutov, ktorých som mala možnosť vyskúšať mi tento vyhovoval asi najviac. Vlasy som mala po ňom naozaj hebkejšie a aj lesklejšie.
Masku preto hodnotím veľmi pozitívne.
Nájdete ju tu.

Chinínová voda
Čo hovorí firma?
Obsahuje naturálny chinin, vďaka čomu redukuje a napokon úplne zastavuje stratu vlasov. Každodenné použitie posilňuje rast vlasov, robí ich elastické a odolné. Chininová voda nepotrebuje oplachovanie. Nemastí, nelepí, nepáchne. Výnimočne vhodná pre slabé a zničené vlasy.Aplikuje sa priamo na pokožku hlavy.
Cena: 4,50€
Konzistecia: Normálna priesvitná voda.
Dizajn: Obal produktu je celkom v poriadku jediné čo ma štvalo je to, že sa mi to zle nanášalo na pokožku hlavy. Musela som si to buď naliať na hlavu alebo na ruku a tak nejako naniesť na pokožku vlasov. Možno, že to nie je chyba produktu ale moja lebo ja som fakt nevedela prísť na to ako si to mám na vlasy nanášať.
Môj názor:
Ako napísala firma ku charakteristike produktu vlasy mi vypadávali o čosi menej. Neviem či to je touto vodou ale viacero ľudí v mojej blízkosti mi povedali, že mi trošku podrástli vlasy. Takže podľa mňa ten rast vlasov podporuje (nečakajte však žiadne zázraky :)) tiež súhlasím s tým čo napísali ďalej :)
Preto produkt hodnotím taktiež pozitívne.
Produkt nájdete tu.

Rúžová voda s rozprašovačom:


Čo hovorí firma?
Ružová voda čistí, zvlhčuje a tonizuje pokožku tváre, rúk a aj celého tela. Zachováva ju mäkkú, hladkú a elastickú. Ružová voda vyživuje suché a lámavé vlasy. Obklady s ružovou vodou pôsobia prospešne pri opuchnutých a unavených očiach. Pridaná k vode do vany má výborný uvoľňujúci účinok. Rozprašovač uľahčuje aplikáciu.
Cena: 5,00€
Konzistencia: Opäť je konzistecia priesvitná no tentokrát naozaj vonia po rúžiach.
Dizajn: Dizajn sa mi tentokrát páči o niečo viac ako u masky a pri tej chinínovej vode. Dobré je, že má aj rozprašovač a tak sa dobre nanáša na telo.
Môj názor:
Keď som si túto vodu naniesla na tampón a prešla po tvári vyčistila mi ju od nečistôt. Keď som si ju zase nastriekala na pokožkj zostala hladká. S touto vodou som teda spokojná a spĺňa v podsate všetko čo napísala aj firma.
Preto produkt hodnotím pozitívne.
Nájdete ju tu.

Tak dúfam, že sa Vám recenzia páčila a dúfam, že ste došli až sem keďže je trošku dlhšia :D všetko čo som napísala je môj osobný názor. Ja som s produktami spokojná. Určite Vám ich odporúčam :) oslovil Vás nejaký produkt? Určite mi to napíšte do komentára, tak sa zatiaľ majte :)
PS: ešte raz ďakujem firme za možnosť vyskúšať tieto produkty :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára