sobota 27. júna 2015

Random keci #3

Ahojte :)
po opäť dlhej dobe sa Vám ozývam s novým článkom :) ak Vám mám pravdu povedať zatiaľ ani neviem o čom idem písať :D ale mám hroznú chuť zase niečo napísať :D takže to bude zrejme ďalší nudný článok o tom čo mám nové, čo ma štve a ďalšie moje výlevy :D Wohou! :D
we heart it

Ako som Vám už niekoľko krát spomínala končím základnú školu. Zo stále ubúdajúcimi dňami mám stále horšiu náladu, kvôli tomu, že odtiaľ odchádzam. Dnes mi k tomu nepomohlo ani pozeranie s mojou triedou na fotky od piateho ročníka a ani dostanie CD-éčka s našimi fotkami od mojej triednej učiteľky.

S koncom šk. roka mám ešte dosť starostí, pretože sme ešte stále nič nekúpili našej triednej učiteľke na pamiatku a to končíme už v stredu! No nie je to úžasné? Takže som fakt zvedavá ako to dopadne.

Na začiatku prázdnin idem ešte na tri týždne do kúpeľov kvôli alergii tak sa budem snažiť pridať aspoň jeden článok do týždňa :) som fakt zvedavá ako tam bude tento rok.

Dúfam, že sa mi podarí si vybaviť ešte brigádu, pretože si chcem našetriť na zrkadlovku lebo chcem naozaj zlepšiť kvalitu blogu a tým potrebujem aj kvalitnejšie fotky. Takže dúfam, že sa mi to podarí :)

Na strednú sa teším najviac kvôli tomu, že už dlho som plánovala, že budem mať pekne zorganizovaný zošit a všetko zo školou lenže na základke sa mi to moc nedarilo, preto chcem začať na strednej už od začiatku. Dúfam, že si dovtedy nájdem aj nejaký zápisník, ktorý hľadám už veľmi dlho aby mi pomohol si zorganizovať čas, keďže mi to moc nejde :D ja a čas sa  proste moc nemusím :D chcela by som robiť naraz toľko vecí ale bohužiaľ to nejde :/
we heart it

Už som fakt zvedavá či budem mať cez prázdniny nejaký čas len na oddychovanie, keďže mám na toto leto naplánovaných toľko vecí. Hneď 2. júla idem na nákupy do Bratislavy, potom idem do tých kúpeľov, v auguste na dovolenku, do toho ešte blog, ktorého sa naozaj nevzdám :D, možno, že ešte brigáda a predsa len chcem stráviť nejaký čas aj s kamarátmi, takže som naozaj zvedavá ako to všetko dopadne, a či vôbec budem mať čas na tých kamarátov a ak aj tak koľko toho času budem mať.

Ešte plánujem jednu menšiu giveaway, takže naozaj som zvedavá kedy ju konečne vyhlásim :D vlastne ešte poriadne ani neviem čo do nej idem dať ale viem jedno...chcem tam dať nejaké veci, ktoré sama vyrobím :) takže dúfam, že sa Vám bude páčiť :)

Dúfam, že sa Vám článok aspoň trošku páčil :) budúci článok už bude lepší, a tým lepší myslím recenziu na produkty od značky Milva, takže sa máte na čo tešiť :) máte už nejaké plány na leto? určite mi ich napíšte dole do komentára,tak zatiaľ ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára