štvrtok 11. júna 2015

Summer :)

Ahojte :)
aj vy sa teraz snažíte opraviť si známky? :D ja teda určite. Keďže už končím základnú školu a tento posledný polrok nie je až taký dôležitý známky sa mi o niečo zhoršili takže sa snažím zachrániť všetko čo ide :D
Ako som už raz spomínala idem na umeleckú školu do Ružomberka, no stále však pochybujem. Nechcem odísť od svojej rodiny (aj keď viem, že s nimi budem cez víkend) ani od kamarátov. Zo začiatku som potom zneistela či vôbec na umeleckú ísť chcem ale áno chcem ísť ale nie do Ružomberka :/ stále nad tým pochybujem. Budem tam bez mojich rodičov a kamarátov, čo tam budem robiť? Ja viem, že si nájdem nových a po chvíli si zvyknem ale úprimne zatiaľ sa tam moc neteším. Naozaj neviem čo chcem a to je to najhoršie, teda na školu áno ale do Ružomberka veru nie.

Keďže som sa už vyspovedala :D, môžeme prejsť na dnešný článok :) Leto...ani sa nenazdáme a oficiálne máme už leto a s ním aj prázdniny :3 preto bude tento článok venovaný letu.

we heart it

S letom prídu teda prázdniny a s prázdninami nové zážitky, priateľstvá... každý má už kopu plánov a ja tiež nie som výnimkou. Mám kopu plánov na outfit-y (i keď to už mám dlho ale zatiaľ mi to moc nevyšlo :/), kopu receptov , diy a ďalších článkov :) teším sa na dovolenku a na chystanie vecí do novej školy a do nového prostredia v ktorom budem bývať :3 na to jediné sa teším :D no ale späť ku téme :)
we heart it

Každý má rád leto, i keď je dosť teplo a ľudia sú z neho nervózny stále je to lepšie ako keby im mali drkotať zuby od zimy :D je lepšie byť oblečený menej ako mať na sebe kopu vrstiev.
Nebo je modré, večer tmavšie a v noci obsypané žiarivými hviezdami. Všetko naokolo je zelené a veselé, usmievavé. Voda modrá a kúpaliská plné ľudí. Nie je to proste najlepšie obdobie? Lepšie je možno, že už len jeseň :)

we heart it

Tento článok je písaný dosť na rýchlo ale aj tak dúfam, že sa Vám bude páčiť :) tiež sa už tešíte na leto? Máte už nejaké plány? Čo máte na lete najradšej :) ešte som Vám chcela povedať, že sa môžete tešiť na recenziu ;) tak zatiaľ ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára