nedeľa 31. mája 2015

Be fit

Ahojte :)
Ako sa máte?  Ja viem, že teraz každý robí články o cvičení a nechcem opakovať ale tiež som chcela začať s touto sériou tak s ňou teda začnem aj keď sa určite nájde niekto kto si myslí, že opakujem -_-
Teraz je zrejme módou začať zdravo jesť a chodiť do posilovne...lenže každý má iný dôvod.
We Heart It
Ja som teraz začala chudnúť tiež ale kvôli tomu, že chcem proste žiť zdravšie a nie žeby som sa vo svojom cítila moc zle ale proste dajme tomu, že svoje tuky vážne nemusím :D preto som sa konečne dokopala to zmeniť a dúfam, že teraz mi to už vydrží :)

Preto som sa rozhodla, že sa s tým s Vami podelím :) v týchto článkoch budú recepty, nejaké cvičenia..proste všetko co do toho patrí :)
No ale poďme ku dnešnej téme :)

Motivácia...bez motivávie dlho nevydržíš. Ak chceš naozaj schudnúť potrebuješ veľa motivácie aby si vydržala až do konca. Motivácia je podľa mňa z toho všetkého najdôležitejšia. Treba si ju udržiavať po celý čas. Určite poznáte aplikáciu We♥It. Nájdete tam kopu motivačných obrázkov.

Čas...ďalšia dôležitá vec. Môžete mať motivácie koľko chcete ale ak si nenájdete čas nikdy neschudnete. Udajte si presný čas v ktorý budete cvičiť a dodržujte ho :) Tu sa uplatní aj motivácia, pretože si kľudne môžete povedať, že nemám kedy cvičiť tak proste nejdem alebo, keď ste náhodou nestihli svoj daný čas tak to skúsite znova na budúci týždeň, pretože ste to raz nestihli. Nie! Ak ste to náhodou nestihli na druhý deň proste pokračujte a môžete si to proste niekedy nahradiť :) Nájdite si ten čas :)

Cvičenie.....nájdite si na YouTube cvičenia, ktoré Vám vyhovujú. Ak máte radi beh tak si choďte zabehať :) nájdite si niečo čo Vás bude baviť a to cvičte :) Mne napríklad vyhovuje 30 dňový výzva od Jillians Michaels. Nebudete chcieť cvičiť ak Vás to proste baviť nebude.

Strava... máte radi sladkosti a všelijaké dobrotky? Bohužiaľ budete sa s nimi musieť rozlúčiť :/ Ja milujem sladkosti a ten prvý deň som mala stále chuť na sladké... namiesto toho som si dala zeleninu. Nahraďte to niečím zdravím. Do obeda si napr. môžete dať mysli tyčinku :) Strava urobí naozaj veľa. samozrejme aj pravidelným cvičením :)

We  Heart It

Na začiatok som chcela iba toto :) Ja som dnes úspešne skončila prvý týždeň chudnutia :) Je to skvelý pocit a ešte lepší bude, keď sa po nejakom mesiaci postavíte na váhu a uvidíte rozdiel, i keď nie vždy schudneme na váhe ale na miere :) určite sa nafoťte pred tým a potom, zmerajte sa a odvážte sa a potom to porovnajte :) uvidíte, že budete šťastné, keď uvidíte výsledky. Hlavne to nevzdajte! Ja Vám verím a spolu to zvládneme :) tak zatiaľ ahojte :)

2 komentáre:

  1. S Jill jsem zkoušela cvičit, už 2krát, a dostala jsem se až do 2 levlu (takže úspěch) :D. No ale jsem strašnej lenoch, co si ujíždí na nezdravým jídle. Takže si jdu raději párkrát do týdne zaběhat. Jinak skvělé motivační obrázky jsou i na Pinterestu.
    www.beekiss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež väčšinou dlho nevydržím ale tak snažím sa :D ďakujem za radu :)

      Odstrániť