nedeľa 10. mája 2015

May?....Mothers Day?

Ahojte :)
Ako sa máte? :) pozerávate hokej? 
Dnes už je 10. Máj veríte tomu? Ja veru, že nie. Tento mesiac sa toho zase veľa udeje :) a ja sa na to všetko už teším, pretože už mám kopu plánov ^^ 
V pondelok mi zase prišli pozvánky na prijímacie skúšky a už tetaz ssom opäť v strese ~_~ bojím sa, že ma nikde nezoberú...
A keďže je dnes 10. Máj takže je Deň Matiek rada by som napísala dnešný článok o nich...o matkách♥

Mama...čo to je za človek: 
Veľmi dôležitý človek, ktorý nám dal život, lásku, radosť, podporu... Mama pre nás spraví čokoľvek i keď ako vždy sú tu tri typy matiek.. 
1. Taká čo dáva lásku, radosť jednoducho všetko čo potrebujeme.
2. Taká, ktorá svoje dieťa živí, strechu nad hlavou , občas sa zo svojím dieťaťom zasmeje ale inak sme jej ukradnuté
3. Taká, ktorá sa o svoje dieťa naozaj nestrará, všetko necháva na svoje dieťa, nedáva mu lásku...nič, tzv krkavčia matka.

Dnešný článok však bude venovaný skôr pre tie mami ako je prvý typ...pre také, ktoré si svoje dieťa váži.
Celý život to s nami nemá ľahké. Najprv nás musí 9 mesiacov nosiť v brušku s bolestami chrbta, nevolnostami a s prehnanými chuťami do jedla :D 
Pri pôrode to taktiež nemá ľahké... trápi sa kvôli nám niekoľko hodín.
Kým sme malí, musí sa o nás poriadne starať. Keď už sme starší je to určite ľahšie ale aj tak sa im nečudujem, keď si chcú oddýchnuť.
Keď sme už teenegery musí zvládať naše pubertiacke výlevy :D ktoré sú určite ťažké...sprevádza nás životom... mami nás milujú...

Zaslúžene im patrí titul ,,najdôležitejšia osoba v živote"  

Naozaj neviem čo ku nej viac dodať tak aby to dávalo hlavu a pätu, pretože kebyže som mohla a chcela tento článok by bol aj na niekoľko strán a to by nikoho nezaujímalo...

Ja viem, že pri každom "type" mami sú svetlé aj tmavé chvíľky ale aj tak si ju musíme vážiť.. výrok alebo citát, ktorý je asi najznámejší má naozaj pravdu!...

,,Váž si svoju mamu, pretože nie každý ju má." 

Tak si ju vážme. Klobúk dolú pred každou jednou mamou...nemá to ľahké, ako žiadna žena :)

Dúfam, že sa Vám článok páčil aj keď som poriadne nevedela napísať to na čo som myslela :/  dúfam, že som týmto článkom nikoho nezranila alebo neurazila , pretože ja naozaj neviem aké to je mať nie tú najúšastnejšiu mamu..Hádam chápete ako to myslím :) zajtra aj vo štvrtok držím všetkým palce, ktorý majú prijímačky...zvládnete to, ahojte :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára