štvrtok 30. apríla 2015

TAG jedno slovo :)

Ahojte :)
Ako sa máte? Ja super a to z troch dôvodov- 1. Máme predĺžený víkend ^^a 2. je neznámy :D a 3. je to, že sem zase píšem ^^neviem prečo ale mám takú dobrú náladu aj keď neviem prečo :D už dlho nebol žiadny TAG tak som sa rozhodla pre TAG s názvom jedno slovo ako ste už mohli zistiť z nadpisu :D a určite ste pochopili, že na každú otázku musím odpovedať jedným slovom :)tak poďme na to :)
1. Tvoje vlasy?
Hnedé

2. Obľúbená vec?
Mobil....asi :D

3. Sen z minulej noci?
Žiadny

4. Obľúbené pitie?
Čaj

5. Vysnené auto?
BMW x5

6. Miestnosť v ktorej sa práve nachádzaš?
Obývačka

7. Tvoj strach?
Je z hororov

8.Čo by si chcela byť za 10 rokov?
Zamestnaná...i keď aj šťastná a zdravá  :D

9. S kým si včera strávila večer?
S rodičmi

10. Čo nie si?
Nešťastná

11. Čo si robila naposledy?
Jedla 

12. Čo máš oblečené?
Tričko a tepláky :D

13. Obľúbená knížka?
Hry o život ale je ich viac

16. Posledné čo si jedla?
Pečené zemiaky

15. Tvoj život?
Premenlivý

16. Tvoja nálada?
Skvelá

17. Tvoje leto?
To posledné...upršané

18. Kedy si sa naposledy smiala?
Pred niekoľkými hodinami

19. Najobľúbenejšia víkendová činnosť?
Nič nerobenie 

20. Tvoj počítač?
Nemám iba spoločný :D

21. Pivo?
Nie  

22. Zima?
Trošku :D

23. Dovolenka?
Oddychová

24. Na tvojej posteli?
Vankúše

Dúfam, že sa Vám TAG páčil i keď som niekde nenapísala len jedmo slovo ale to sa proste nedalo všade :D a tie posledmé otázky som trošku nepochopila takže čo mi pritom napadlo som napísala :D tak zatiaľ ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára