sobota 25. apríla 2015

Travel: Veľká noc v Plzni?

Ahojte :)
už dávno som Vám hovorila, že spravím článok o tom ako som strávila Veľkú noc v Čechách a konečne som sa k tomu dokopala :D cez leto tam idem zase a na dlhšie tak bude aj viac fotiek :)
Milujem Plzeň a ešte viac Prahu :3 je úžasné mať tam rodinu, pretože kebyže sme ju tam nemali nechodili by sme tam tak často čo by bola veľká škoda :/






Chrám sv. Bartolomeja sa nachádza na námestí Republiky :) Na námestí sa konajú trhy a všelijaké podujatia. A my sme tento raz zastihli tie Veľkonočné :) milujem trhy ale najviac to námestie. Všetky tie budovy :3 proste to tam je naozaj krásne :) No ale späť ku trhom...ako na každých trhoch bývajú všelijaké dekorácie, pečené klobásy a ostatné dobroty atď. ani tu to nebolo výnimkou :)
Podarilo sa mi spraviť nejaké tie fotky a ak nájdete na nejakých fotkách hlavy ľudí alebo celých ľudí tak dúfam, že Vám to nejako nevadí :D



Ten holub tam fakt nemá chybu :D

Určite tam vidíte tú hnedú budovu, tak to je radnica :D
(áno ten popis je plne úžasný ale nevedela som to inak sformulovať :D)

Takto ten chrám vypadá z diaľky :) :D


Električka :3 :D

Jeden deň sme potom boli na zámku Bor :) a je z 13. storočia :)






Mali sme možnosť vyjsť na tú vežičku a ten výhľad bol naozaj úžasný. Síce nám trošku trvalo kým sme hore vyšli ale stálo to za to :D



Ďalej sme boli v podzemí pivovaru ale odtiaľ mám bohužiaľ len dve fotky a tie tiež nie sú úžasné ale tak aspoň niečo :)



Tento mlyn sa zachoval a je od začiatku pivovaru a je naozaj veľký :D

Dúfam, že sa Vám článok páčil a určite mi napíšte do komentára či by ste chceli viac článkov o cestovaní kde budem kvázi písať kde som bola atď. :) tak zatiaľ ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára