sobota 18. apríla 2015

Základná škola

Ahojte :)
Materská škola-->Základná škola-->Stredná škola-->Vysoká škola


Každý si zažije tieto "etapy školstva" :D a ja práve teraz končím tú základnú :) a čím viac dní ubehlo tak si tým viac uvedomujem, že v podstate o dva mesiace z nej vychádzam .... a verte mi je to ten najhnusnejší pocit, pretože s ľuďmi ktorými som bola od prvej triedy s niektorými už od škôlky a s niektorými až od piatej triedy a proste je jedno ako dlho som s tými ľuďmi bola záleží mi na nich rovnako a keď si predstavím, že za niekoľko mesiacov pôjdem na strednú školu a tí ľudia tam so mnou už nebudú.

Na základnej škole spoznáš ľudí s ktorými stráviš priemerne šesť hodín denne a v podstate 10 mesiacov ročne, 9 rokov tvojho života...a teraz keď si to všetko predstavím je hrozné...samozrejme sa teším na strednú školu, lebo to je úplne niečo nové, nový učitelia a aj spolužiaci...nové vedomosti, príležitosti atď.

Posledné zvonenie na základnej škole...až vtedy si uvedomíš, že ďalšia etapa je za tebou a čaká ťa milión ďaľších a ťažkých etáp...vtedy si uvedomíš ako bolo na základnej škole dobre...tvoje želanie aby si už bola na strednej by si najradšej zobral späť a želal by si si aby si bol zase minimálne piatak :D každý sa teší na strednú školu ani ja nie som výnimkou ale zároveň nechcem odísť zo základnej...predsa len to bola tvoja každodenná "rutina" a teraz sa to zmení je to proste dosť veľká zmena :D

Ak ste doteraz nepochopili podstatu tohto článku tak to je to, že na základnej škole si najdlhšie a teraz ju po 9 rokoch opustíš.... všetkých ľudí, ktorých si tam mal rád tak s tebou už nebudú...tvoji obľúbený učitelia na teba po čase zabudnú... chcela som tým všetkým povedať-napísať, že mi to bude chýbať :/ predsa len zvykať si na niečo nové sa mi naozaj nechce :D i keď dobre viem, že Stredná škola je predsa len lepšia ako Základná škola :)


Dúfam, že ste v tomto našli pointu a, že sa Vám aspoň trošku páčil :) Behom nabudúceho týždňa už idem fotiť nejaké tie outfit-y ^^ tak dúfam, že nebude škaredé počasie :) ak Vás zaujíma môj názor na nejakú tému určite mi ju napíšte do komentára a ja na to soravím samostatný článok, ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára