pondelok 6. apríla 2015

Random keci #2

Ahojte :)
tak ako si užívate Veľkonočné prázdniny? Vyoblievali Vás poriadne? :D dnes tu sú trošku random keci :)

Od stredy do nedele som bola v Plzni (ak bu ste náhodou niekto nevedel kde to je (čo zrejme každý vie) toto mesto je v Čechách) takže bude určite samostatný článok kde pridám nejaké tie fotky :)


Hry o život. Určite to každý z Vás pozná. Buď ste to mohli čítať alebo vidieť film :) ako knihy sú to tri časti a ako flim sú štyri lebo posledná čast sa rozdelila na dve. Posledná časť bude ešte len v kinách a bude až v novembri ~_~ ale ja už viem ako to dopadne keďže som tú posledný tretiu časť prečítala. A ako bolo zvykom pri každej časti som si poplakala a ani teraz to nebolo výnimkou :/
Stále sa čudujem ako sa dokážem vcítiť do hlavnej postavy ale teraz to je také silné, že nad tým musím stále rozmýšlať a teraz ma budete považovať za blázna ale stále sa mi z tej knížky chce plakať keďze tá posledná časť úplne najsmutnejšia :(..(i keď každá bola smutná niečím iným a ja si zakaždým poriadne poplačem :().... tak rada by som Vám chcela povedať respektíve napísať z čoho som taká dojatá ale určite tu sú nejaký fanúšikovia ako som ja a čakajú na film takže nejdem prezrádzať :/ ale predsa len Vám to poviem, lebo som si uvedomila, že niektorý o tom už určite vedia takže zomrela Prim :( a Finnick a Boggs a ďalší :(((... už sa naozaj neviem dočkať filmu :) som z toho úplne na mäkko i keď to v podstate skončilo dobre -_- proste som sa do toho až príliš vžila :D Fúha, nechcela som toho napísať o tom až tak veľa ale nevadí no :D






Určite ste si všimli, že sa dizajn blogu trošku zmenil no ja som s ním stále není spokojná. Mám úplnú predstavu ako chcem aby to vyzeralo ale nedokážem to tak spraviť :/ Takže ak mi dokážete niektorá pomôcť alebo niekoho takého poznáte určite mi to napíšte do komentáru. Prosím :) ja sa s vami potom nejako pokúsim spojiť.

Máte radi Hry o život? Ste ich taká istá fanúšička ako ja? :D Alebo máte nejaký iný obľúbený film, ktorého sa NIKDY nevzdáte? :) Ahojte :)

1 komentár:

  1. Ahoj, no čo by si chcela spraviť? :) Napíš mi to na Facebook a tam sa dohodneme čo a ako ;) :)

    LeušLifestyle

    OdpovedaťOdstrániť