nedeľa 26. apríla 2015

Week post #4

Ahojte :)
Neviem čím to je ale mám ešte menej času ako keď som bola každý deň na výtvarnej. Mám celkom dosť fotiek preto som sa rozhodla spraviť štvrtý week post :)


Na matematike teraz preberáme os súmernosti a stredovo súmerné útvary atď. a keďže mandala patrí do tohto učiva tak Nám pani učiteľka dala vyfarbiť mandali :D

V piatok som sa ešte bola prejsť a ten výhľad som naozaj musela odfotiť :)

Ďalej sa presúvam aj ku kvetom :D Keďže kvety fotím dosť často rozmýšľala som, že budem robiť samostatné články len o kvetoch :D čo vy na to?


V stredu sa mi ešte podarilo odfotiť včelu, ktorá zbierala peľ na púpave...a keď si ju priblížite uvidíte na jej nožičkách peľ! Ja som s tej fotky bola nesmierne nadšená ^^


Čo hovoríte na ten nápad so samostatnými článkami kde budú tie kvety? Páči sa Vám ten nápad? :) Prajem Vám ešte príjemný zvyšok nedele :).




2 komentáre: