nedeľa 22. februára 2015

Week post :)

Ahojte :)
Nechce sa mi veriť, že je už nedeľa...ja ešte nechcem ísť do školy! :( Nejako to budem musieť vydržať :) oddýchli ste si cez prázdniny? Ja teda určite...na ale poďme ku dnešnému článku :)

Vždy sa mi páčilo, že niektoré blogerky vždy na konci týždňa spravili taký ,,week post" a tak som sa rozhodla, že to budem písavať aj ja ^^ :) čo vy na to?

Tento týždeň som mala prvý krát Bubbleology ^^ a mala som liči s mangovými guličkami :)


Milujem prechádzky, keď svieti slnko :3 

Trošku ma mrzí, že som nebola na prechádzke, keď sa ešte netopil sneha všade bolo bielo, pretože by to na tých fotkách vyzeralo omnoho lepšie ale tak moja lenivosť no :D


 
Mám robiť takéto články vždy na konci týždňa? :) Dozviete sa o mne tak viac, pretože budete vedieť čo som robila cez týždeň :D tak dúfam, že sa Vám môj prvý week post páčil tak ahojte :)





2 komentáre:

  1. Hezky clanek, takove jsou urcite fajn :-) Bubbleology budu muset konecne taky ochutnat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) určite ho ochutnaj... ja som ho chcela už dosť dlho a konečne sa mi to podarilo...naozaj chutil výborne :3 :)

      Odstrániť