piatok 20. februára 2015

Tea TAG

Ahojte :)
Po dlhej dobe tu máme zas TAG :) Tea TAG som našla na jednom úžasnom blogu, ktorý nájdete tu :) Ja mám čaje veľmi rada a poslednou dobou som si obľúbila kávu čo ma strašne prekvapuje, pretože predtým som ju nemohla ani cítiť :D


1.Teplý alebo studený čaj?
Určite teplý :) nemám rada studené čaje, pretože vtedy majú úplne inú chuť.

2. Silný alebo slabý čaj?
Taký stredný :)

3. Sypaný alebo sáčkový čaj?
Mám rada obidva ale väčšinou mávam sáčkový, pretože som až moc lenivá na to aby som si dala sypaný -_- :D

4. Piješ radšej čaj mimo dom alebo doma?
Podľa toho aké je počasie ale tak väčšinou doma. V septembri, keď bolo ešte tak v podstate teplo som pila čaj na balkóne ^^ a už sa teším na to, keď nebide zima a ja si to zase zopakujem :)

5. Obľúbený ľadový čaj?
Neviem či sa myslia také tie od Nestlé alebo aké ale ak tie od Nestlé tak mám rada broskyňový :)



6. Obľúbený horúci čaj?
Zelený a od Lipton Forest fruit ^^ a ešte horúce jablko :3  ale to mám len výnimočne, keď som u sestry :)

7. Kde rada piješ čaj?
Na posteli, gauči alebo stoličke :D

8. Čo máš rada vo svojom čaji? Mlieko, cukor alebo smotanu?
Cukor ale tak niekedy si ho dám aj bez neho :) podľa toho aký je čaj :)

9. Mala si vždy rada čaj?
Áno ale, keď som bola menšia nemala som rada ovocný (teraz uz nie) a teraz skôr zelený alebo tie, ktoré som písala v šiestej otázke :)

10. Aký čaj by si doporučila?
Horúce jablko :3


11. Máš obľúbenú značku čaju?
Nemám :)

12. Najmenej obľúbený čaj?
Zázvorový ~_~ priam ho nenávidím ale, keď som chorá musím ho vypiť, lebo naozaj pomôže :)

13. Keď ješ máš pri jedle čaj?
Pri raňajkách ho mám a niekedy aj pri večeri ale ho nepijem pomedzi jedlo ale až po jedle :)

14. Aký si naposledy pila čaj?
Bilinkový :)

15. Máš na čaj kanvičku? 
Máme doma asi dve :) ale používzm ju len, keď som chorá a nechce sa mi zakaždým variť čaj :)

Máte radšej čaj alebo kávu? :) Aký je Váš obľúbený čaj? Napíšte mi prosím ešte do komentára aký by ste chceli článok, čo by ste chceli o mne vedieť alebo niečo také :) Tak ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára