sobota 7. februára 2015

♥ Valentines Inspiration ♥

Ahojte :)
pomaly ale isto sa blíži Valentín a preto som sa rozhodla, že Vám sem dám nejaké diy, ktoré môžete urobiť a dať svojej polovičke :) a baby,ktoré nikoho nemáte (:()aj pre Vás mám niečo :D
Ale ešte pred tým Vám odporúčam jednu úžasnú giveaway, ktorú nájdete tu :)

Tak a teraz už poďme na tie diy :)






Podľa mňa môžete spraviť aj toto ak má rád nejaké takéto dobrotky určite to spravte, pretože to je rýchle a jednoduché :3 :)







Alebo mu jednoducho kúpte nejakú čokoládu ale keďže to je chalan a má rád tie chalanské veci a má nejaké tie koníčky napr. futbal tak mu kúpte buď loptu alebo nejaký prívesok s ktorým sa spája futbal :)
Baby určie neprestávajte čítať, pretože aj nižšie sú nejaké tie diy, ktoré môžete spraviť aj vy ;) :)

Takže toto bola časť pre baby, ktoré niekoho majú a teraz ideme na tú druhú časť..pre baby, ktoré nikoho nemajú :/
Každá baba, ktorá nikoho nemá Valentín berie rôzne :) takže máme v podstate 3 typy báb, ktoré Valentín berú:
1. Optimisticky: to sú také, ktoré si samé pre seba kúpia nejakú maličkosť a tešia sa z nej :) prajú iným ľuďom pekného Valentína a veria, že aj oni budú tento sviatok tráviť s niekym koho majú radi :) a podľa mňa je tento typ super :)
2. Realisticky: berú to ako normálnu deň, ktorý vlastne oslavujú zaľúbený ľudia :) v podstate to vôbec neriešia :)
3. Pesimisticky: to sú také, ktoré sa opúšťajú už týždeň pred Valentínom, pretože nikoho nemajú...a keď už tu máme Valentín tak sa zavrú do izby, nachystajú si nejaké poriadne kalorické bomby, vreckovky a pustia si nejaký romantický film pri ktorom si poriadne poplačú, pretože nikoho nemajú a potom idú spať...baby toto neberte zle len proste sa nemáte kôli čomu opúšťať, pretože to je v podstate normálny deň nie? :) Je to sviatok len pre zaľúbených takže to berte tak, že je to úplne normálny deň... a ak aj vy chcete niečo dostať tak si kúpte niečo sama pre seba :) kúpte si macka alebo čokoládu ale zbytočne sa neopúšťajte ;) nestojí Vám to za to..verte mi :) 

No a keďže som povedala, že aj pre Vás niečo mám, prišla časť kde budete môcť aj vy niečo vyrábať...môžete niečo vyrobiť kamarátkam alebo rodičom a preto som aj pre Vás našla nejaké tie recepty a diy :)







A ešte niečo pre Vás mám a to sú diy na Valentínsku výzdoby :)






Toto je na dnes všetko dúfam, že sa Vám článok páčil a aspoň trošku inšpiroval :) Máte niekojo s kým trávite Valentín alebo ste sama? Ak áno, ktorý ste typ? Ja som niešo medzi optimistickým a realistickým :) tak sa majte pekne :) 
PS:obrázky mám z We♥It




1 komentár:

  1. Krásná inspirace. Bohužel přítel si na Valentýna vůbec nepotrpí a dohodli jsme se, že si ani nic kupovat nebudeme. Takže já si napatlám jahodovou masku na obličej, zapálím pár svíček a mrknu na nějaký film, jako každoročně :-D
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť