štvrtok 19. februára 2015

♡Knihy♡

Ahojte :)
milujem prázdniny...aspoň vtedy môžem pridávať články častejšie :3 a to ma nesmierne teší a dúfam, že aj Vás :) dnes mám pre Vás článok o tom ako vnímam knihy takže sa o mne zase niečo dozviete :)



Knihy... v dnešnej dobe moc ľudí už knihy nečíta..jedine tá "staršia" generácia ale tá "novšia" už knihy moc nečíta, pretože ich viac zaujíma elektronika a iné veci...samozrejem sú ľudia, ktorý stále čítajú ale sami určite viete, že keď sa u Vás v triede spýta nejaký učiteľ alebo kto, že či niekto číta knihy prihlási sa naozaj málo žiakov -_- a to mi je strašne ľúto, pretože je to veľká škoda.





Ja osobne knihy milujem :3. Keď si začnem čítať knihu a niekto ma zavolá aby som niečo urobila trvá mi asi polhodinu kým sa odhodlám od tej knížky odísť :D potom sa vrátim ku knížke a odídem až keď mi naozaj treba na wc alebo som hladná :D




Keď knihu dočítam tak nad knihou rozmýšľam ešte asi týždeň :D Kniha pomôže zabudnúť na realitu, na všetky tie problémy... :)




Čítate aj vy knihy? Ako ich vnímate? :) Na dnes to je všetko tak sa majte :)

PS: asi Vás už nebaví si stále čítať od kiaľ mám obrázky tak to už nikde nejdem písať, pretože obrázky mám vždy z We♥It :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára