streda 24. februára 2016

How to be happy?

Ahojte!
po dlhšej pauze som si našla minútku času aby som mohla napísať tento článok :)  už mi to hrozne chýbalo! Čoskoro tu máme aj jarné prázdniny takže pár článkov tu pribudne. Okrem toho mám taký celkom voľnejší marec tak dúfam, že sa mi podarí napísať čo najviac článkov.
Dlho som rozmýšľala o čom bude tento článok a rozhodla som sa, že tento článok bude o pár spôsoboch ako si zlepšiť deň :)


Začnite zdravo:
Každý človek sa cíti lepšie, keď začne deň tým správnym smerom, aj keď možno nie je pekné počasie. Budete sa cítiť zdravšie a budete mať pocit, že ste aspoň malým krôčkom pomohli svojmu zdraviu. Nemáte teraz nejakým spôsobom hladovať. Keď ste hladný najedzte sa ale neprejedzte sa. Každý, keď sa preje sa cíti ospalo a nič nevládze. Svoje jedlo si pekne naaranžujte ako vidíte na Trumlr alebo u nejakých youtuberkách. Bude sa Vám lepšie jesť, keď to bude vyzerať pekne. Či nie?



Robte to čo Vás baví:
Každý sa rád venuje tomu čo ho baví. Ak práve nemáte moc času skúste si vyhradiť aspoň jednu hodinku na túto činnosť. i keď ja mám čo hovoriť, že? :D Strávte svoj voľný čas tým čo Vás baví. Ja by som napríklad najradšej čítala knížky a vyrábala si, aj keď mnoho krát skončím minimálne hodinu pri mobile aby som našla čo by som také mohla vyrobiť alebo napiecť a samozrejme už nemám dostatok času aby som niečo s toho aj uskutočnila :D 

Choďte von:
Choďte sa prejsť vonku, keď je pekné počasie. Získate energiu a myslím si, že s tým vyčistíte aj hlavu :) Mne to teda pomáha ak náhodou niekde takto idem :)

Organizujte si svoj čas: 
Určite sa budete cítiť lepšie, keď budete vedieť kedy a ako máte niečo spraviť a koľko máte na to času. Takto, keď si svoj deň nezorganizujete buď sa nudíte alebo sa ponáhľate, pretože nestíhate. Alebo si napr. môžete napísať svoj To do List aby ste vedeli čo všetko musíte stihnúť.






Upracte/ nadekorujte si priestor, v ktorom bývate:
 Je lepšie mať napr. na svojom stole poriadok. Zmestí sa Vám tam omnoho viac vecí ako keby ste mali zakaždým niečo dávať preč. Nielen, že Vám to zaberie čas ale aj chuť potom niečo na tom stole robiť. Vyrobte si nejaké organizéry na papiere, perá a ďalšie veci, ktoré Vám tam zavadzajú. Myslím si, že sa Vám bude chcieť aj viac učiť (alebo čokoľvek iné) ak budete mať pekný stôl :) samozrejme naplatí to len na pekný stôl ale napríklad aj na drez v kuchyni :)







Plnte si svoje sny a plány: 
Myslím si, že každý človek má hneď lepší deň, keď sa mu niečo podarí :) začnite na uskutočnení svojho sna alebo plánu. Zoberte papier a farebne fixky, perá alebo pastelky a zorganizujte si plán ako sa ku svojmu snu priblížite :) Zaveste si ho niekam, kde ho budete vidieť. Aj keby ste si mali ísť za svojimi snami pomaly je to predsa len niečo :)

Buďte s ľuďmi, ktorých máte radi:
Každému sa zlepší deň, keď môže aspoň na chvíľu byť so svojimi priateľmi a žartovať s nimi :) bude sa Vám ľahšie dýchať a oni Vám dokážu aj poradiť.



Na dnes by to bolo asi všetko a ja dúfam, že Vám tento článok nejakým spôsobom pomohol, a že sa Vám páčil :) ILY!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára