sobota 2. apríla 2016

Friendship alebo Nikol polemizuje!

Ahojte!
Už odmala sme mali rôznych priateľov, ktorých sme si vtedy až tak nevážili, pretože sme neprežívali možno veci, ktoré prežívame neskôr. Mali sme nezávislé priateľstvo plné smiechu, hrania sa, naháňania, bláznenia vonku a množstvo ďalších aktivít.

www.weheartit.com


Hodnotu priateľa však zistíš až neskôr. Keď máš problém alebo len proste nemáš náladu čokoľvek robiť alebo hovoriť vtedy zistíš hodnotu priateľa, pretože sa ti snaží pomôcť a rozosmiať.
Mnoho ľudí si viacej vážia priateľa, s ktorým sa dokáže zabaviť ale dokáže a chce mu pomôcť, keď má problém ako takého, s ktorým sa síce dokáže zabaviť ale vážne veci sa s ním nedajú riešiť, pretože každý raz potrebuje počuť názor aj inej strany ako tej svojej.
Ľudia potrebujú mať priateľa, pretože s kým by si dokázali pozrieť film a plakať pri ňom, pretože chcú niečo čo majú oni a oni nie, s kým môže len tak niekde sedieť a rozprávať sa o všetkom, takého, ktorému môže povedať čokoľvek a môže mu dôverovať. Takého, ktorý mu dokáže dobre poradiť pri nakupovaní a bude to myslieť úprimne. Takého, o ktorom viem, že sa mu môžem s niečím zdôveriť a on mi pomôže alebo ma len vypočuje.

www.weheartit.com

Vždy som chcela mať najlepšiu kamarátku, s ktorou budeme nosiť rovnaké tričká. Budeme nosiť prsteň alebo prívesok, ktorý nás bude spájať. Takú kamarátku, ktorú majú radi aj moji rodičia a bude u nás ako ďalšia dcéra. Vo všetkom a vždy sa zhodneme. Chcela som také aké sú len vo filmoch alebo na obrázkoch na sociálnych sieťach. Vo filmoch alebo teda skôr v rozprávkach alebo v romantických filmoch vidíme aj problémy a nezhody, ktoré buď priateľstvo zničia alebo sa ich naučia riešiť a odpustiť si. Vidíme v nich, že potrebujeme svoju "polovičku", pretože bez nej by sme nedokázali vyriešiť alebo pochopiť niektoré veci a je jedno akého pohlavia naša polovička je (samozrejme stále hovoríme o priateľskom vzťahu :D) Učia nás, že potrebujeme priateľa, Že sú potrebný.
www.weheartit.com
www.weheartit.com

Každé priateľstvo má niečo iné ale nie je dokonalé. Niektoré skončia pri prvej nezhode alebo, keď nemajú na seba čas a nevedia si ho nájsť. Každé priateľstvo je však výnimočné a krásne, aj keď možno nie je ako vo filmoch. Musíme si ho však vážiť a byť vďačný, že vôbec takú/ takých priateľov máme. A ešte som zabudla! Takéto priateľstvo nemusí byť len medzi dvomi ľuďmi ale aj s niekým s rodiny alebo medzi viacerými ľuďmi :) tak ako to mám aj ja :) takže ak si toto čítate babule moje som vďačná za to, že vás mám :)
Dajte svojim priateľom pocítiť, že sú potrebný, a že si ich vážite.

www.weheartit.com

www.weheartit.com

Týmto článkom som chcela ukázať hodnotu priateľa. Toto všetko je len môj pohľad na vec :) Nemusí byť pravdivý a možno niektoré veci vnímam zle ale to zistím asi až odstupom času. Určite mi dole do komentára napíšte váš pohľad na priateľstvo :) majte sa!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára