streda 13. apríla 2016

New In: Január, Február, Marec

Ahojte!
Vítam Vás pri novom článku. Tentokrát to bude po hroooozne dlhej dobe New In! Je tu trošku neskôr len kým som sa dokopala konečne nafotiť veci, ktoré som si kúpila a následne ich dať aj do notebooku trvalo naozaj dlho. Aj tak som však neodfotila všetky veci, ktoré som si kúpila spolu, takže dúfam, že sa na mňa kvôli tomu nenahneváte :)


                                                                                            

Rifle- Nutne som už potrebovala nejaké nové rifle a tak som si kúpila obyčajné modré rifle v Tescu.


Mikina- obyčajná šedá mikina, ktorá bola taktiež potrebná v mojom šatníku a tak som siahla po tejto v House. 

Tričko- Toto tričko s nápisom Manhattan taktiež z Housu. Mám veľmi rada šedú a preto som si vybrala práve toto šedé tričko.


Pásikavé tričká- V poslednej dobe sa mi hrozne začali páčiť pásikavé tričká a tak som si kúpila tieto dve. Fialovo- ružové som si tiež kúpila v Tescu a je veľmi príjemné. Biele tričko so šedými pásikmi som si kúpila v Lidli, ktoré bolo spolu v jednom balení s čiernym obyčajným tričkom, ktoré som však nemohla odfotiť, pretože sa akurát pralo.


Dlhé tričko/šaty- Tieto teplákové, opäť šedé tričko je taktiež z Lidla. Dostala som ich od mojej starkej a je na nich napísané opačné EVER.

Antistresová omaľovanka- moja milovaná mamina mi konečne kúpila túto omaľovanku a ja si tak nemusím vytláčať samostatné obrázky. 

Tangle Teezer  kefa- moja prvá tangle teezer kefa, ktorá mi veľmi vyhovuje aj, keď mi na mojich brčkavých vlasoch spraví výbuch, rozčesáva sa s ňou ľahko a aj vlasy sa z nej dajú dávať preč omnoho ľahšie ako z normálnej kefy.

Obaly na mobil- ešte po Vianociach som si objednala tieto dva obaly z Aliexpressu za veľmi smiešnu cenu. Mám nový mobil a ja som chcela aj nejaké iné obaly ako jednofarebné.

Šampóny na vlasy- nedávno som sa nechala ostrihať, kvôli tomu, že moje dlhé vlasy už boli zničené a suché. Rozhodla som sa, že už od začiatku sa budem o moje vlasy starať. Kúpila som si teda šampón na zničené vlasy od Garnier- u na, ktorý som robila aj recenziu. Druhý šampón je teda od Lóréal-u a konkrétne to je Elseve Total Repair Extreme na poškodené a suché vlasy.

Maska na vlasy a ochranný sprej pred teplom- Keďže si teraz celkom často žehlím vlasy kúpila som si aj tento ochranný sprej aby som ich nemala až tak zničené. Tento sprej je od Schwarzkopf  a vlasy chráni až do 220 stupňov. Maska na vlasy je z Avonu. Je to vyživujúca maska s marockým argánovým olejom na všetky typy vlasov. Maska mi vyhovuje ale myslím si, že ako každá maska alebo kondicionér, keď si ho dáte viacej ako by ste mali, vlasy máte mastnejšie.


Korektor- väčšina korektorov, ktoré som mala sú od Essence a tak ani tento nie je výnimkou. Vždy, keď si kupujem nový korektor skúšam iný typ a tento mi vyhovuje asi zatiaľ najviac,

Lak na nechty- ako môžete vidieť tento lak je od Avonu. Je teda v takej Jarnej farbe a na nechtov vyzerá naozaj pekne. Rada by som Vám napísala v akom odtieni to presne je ale naozaj neviem, kde som ho po fotení odložila :(

Dioptrické okuliare- okuliare som si teda nekúpila dobrovoľne (teda moji rodičia) ale kvôli tomu, že sa moje oči rozhodli horšie vidieť a tak potrebujem nosiť okuliare na diaľku. Okuliare som mala aj predtým ale moc som ich nenosila, pretože som sa hanbila a boli na blízko a z toho dôvodu s mi ich ani nechceli nosiť, pretože som si ich musela skladať a zase dávať na oči. Teraz okuliare nosím poctivo a podobám sa na novinárku, doktorku alebo profesorku, pretože môžem meniť tri povolania bez žiadneho vysokoškolského vzdelania!  

Mason Jar pohár- Konečne som sa aj ja dočkala tohto poháru a nečakane som sa k nemu dostala v kníhkupectve PantaRhei, kde som ho teda vôbec nečakala. Na vrchnáčiku je dierka na stredne veľkú slamku, takže si ich bez problémov meniť a vyberať. 



Adidas teninsky- Nové tenisky som teda už nutne potrebovala. Tieto topánky sú konkrétne určené na behanie a poviem Vám, behá sa mi v nich úžasne. Kúpila som si ich, pretože som sa konečne dokopala ku cvičeniu (už ma to drží skoro dva týždne čo je pre mňa teda celkom úspech!). 

Dúfam, že sa Vám článok páčil. Čoskoro sa teda dúfam uvidíme pri novom článku. Môžete sa tešiť na článok s takou fitness témou a novou sériou článkou! Majte sa pekne! 


9 komentárov:

  1. Máš pěkný vkus, oblečení se mi líbí! :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj krásne nákupy:) vecičky sú krásne a tenisky určite využiješ aj do školy:) a kryty na mobil sú veľmi pekné♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk+giveaway(:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) áno myslím, že tenisky sú použiteľné do rôznych outfitov :)

      Odstrániť
  3. To tričko Manhattan se mi moc líbí! SKvělé věci:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Antistresove omalovanky su pre mna jeden z naj darcekov, ake som dostala... dnes som nevedela najst fixky a normalne ma to rozhodilo :D... inak krasny lak na nechty, na takych ziarivych farbach ulietavam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobrý deň
    Získanie legitímna úver bol vždy veľký problém pre ľudí, ktorí sa potrebujú peniaze.
    Ľudí, ktorí potrebujú pôžičku sú viac znepokojení úverové a zabezpečenia.
    Mňa si starosti, ak ste ma kontaktovať teraz vám spokojnosť vašich finančných potrieb, pretože ja som legitímne veriteľa akreditované dom veritelia. My pôžičku úroková sadzba je 4% a
    Ak máte záujem o získanie finančnej pomoci, kontaktujte ma.
    Ďakujem vám za vaše pochopenie.

    OdpovedaťOdstrániť