pondelok 20. júla 2015

Giveaway je tu!!!

Ahojte :)
Tak ste sa dočkali.... Giveaway je konečne tu! Dúfam, že sa Vám bude páčiť ale ešte pred tým než začneme chcela by som sa poďakovať firme Milva za to, že Vám tieto produkty venovala :)


Čo môžete vyhrať?
1. Žihľavový šampón na vlasy  (klik)
2. Chinínová maska na vlasy (klik)
3. Rúžová voda (klik)
4. Vzorky:
Tá hneď prvá z ľava je vzorka šampónu Ženšen a Chinín. Celý šampón a aj jeho účinky nájdete tu.  Tá druhá je vzorká Chinínového šampónu. Celý šampón a aj jeho účinky nájdete tu. A tá posledná je vzorka šampónu- Pivného droždia. Celý šampón a taktiež účinky nájdete tu.


Podmienky:
Povinné:
1. Sledovať ma cez GFC: (Nájdete to na pravej strane)
2. Napísať mi do komentára info. o Vás:
To znamená, že mi do komentára napíšete cez aké meno sledujete môj blog+ Váš email aby som Vás v prípade výhri mohla kontaktovať.

Nepovinné: (môžete si za to napísať druhý komentár)
1. Sledovať môj instagram.
Volám sa tam NIKOUSS1705
2. Napísať Váš úprimný názor na môj blog :) 
Napíšte mi proste čo sa Vám páči a čo nie aby som vedela čo mám zmeniť. Kľudne mi napíšte aký typ článkov by ste chceli mať viac :) prijímam aj kritiku ;)
3. Opäť napísať Vaše údaje:
Takže mi zase napíšete Váš email :)

Giveaway trvá od 20.7.2015 do 20.9.2015

Do giveaway sa môžete zapojiť ak ste zo Slovenska alebo z Česka :) Tak dúfam, že sa Vám giveaway páči a prajem veľa šťastia :) zatiaľ ahojte.

32 komentárov:

  1. gfc: dominnica l
    mimalau@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: EmilyStone
    email: mafriily@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi dess a přehlednost blogu, nic bych neměnila!! :))))
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. IG: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Design se mi líbí, mám ráda jednoduché a to ty máš. Jediné, co bych poupravila je záhlaví blogu, dala bych ho doprostřed. A také bych zvětšila fotky, ať více vyniknou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Monnica LIFE
    EMAIL: MonicaSvideo(zavináč)gmail.com

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC - Lucka Štěchová

    Lucie.stechova3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: kopretinka-paja
    email: kopretinka-paja@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 1. sleuduji
    2. blogbbynixx
    blogbynixx@seznam.cz

    Nepovinné:
    1. Sleduji
    2. Mě se tvůj blog velice líbí!nic bych neměnila:)
    3.blogbynixx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Eva H., eva.hrabalova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC Nat, mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Přípravky od této značky bych hrozně ráda vyzkoušela!
    Sleduji tě jako Katherine Sýkorová
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ig queeniky_
    n.princess@azet.sk
    ,mne sa tvoj blog naozaj paci :) akurat skus zmenit trochu design

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno ten ešte zmením..menila som ho už viackrát ale zatiaľ sa mi to nepodarilo spraviť tak ako by som chcela :/

      Odstrániť
  16. Sleduji jako Inn Inn :)
    můj email: star.world@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sledujem ako Zuzana M
    Email je zuzana.marcincakova@gmail.com
    Instagram nemám, škoda :)
    (Moja sestra už niečo z Milvy vyskúšala a hovorila že to bolo super :) tak som rada že je súťaž o tieto výrobky :) )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno Milva je podľa mňa tiež super :) kvalitná a prírodná.

      Odstrániť
  18. GFC : Ad Gundová
    mail : adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. IG: vaja_kresankova
    wendi@centrum.sk
    Na blogu som prvý krát, ale veľmi sa mi páči najmä jeho dizajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Veronika Dedíková
    email: veronikadedikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tak ja mám najradšej asi recenzie na rôzne prípravky :)

    GFC: Veronika Dedíková
    email: veronikadedikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Odpovede
    1. Ja viem, že som napísala, že do 20.9 len som to nejako nestihla tak sa to pokúsim vyhodnotiť dnes. :)

      Odstrániť