sobota 18. júla 2015

Back to school? In Jule? Realy?

Ahojte :)
Ako sa máte? Ja už celkom lepšie, pretože ako viete som v kúpeloch a zo začiatku som chcela ísť strašne domov, pretože som tu nemala ešte moc kamarátky ale teraz je to super :)
Dnes som ešte zistila, že na recenzii na produkty od značky Milva je už 205 pozretí, čo ma hrozne potešilo ♥
Kľudne sa môžete tešiť na ďalšiu recenziu a dokonca aj na giveaway :)
Neviete niekto kde to zoženiem? :)
www.weheartit.com

Úplne som však zabudla na tému dnešného článku :) ja viem, že je ešte len Júl a nie je ešte ani len polovica prázdnin a ja chcem už začať zo sériou článkou Back to school :D ale pochopte ma ja som sa na túto sériu tešila už od začiatku prázdnin -_- preto som sa rozhodla, že s ňou začnem už teraz tak dúfam, že sa Vám bude páčiť :) ako prvý článok z tejto série budú také random obrázky, ktoré sa toho týkajú :) a rôzne návody budú, keď sa vrátim z kúpeľov :)










Dúfam, že Vám teda moc nevadí, že som túto sériu článkou odštartovala už teraz. Ak by ste chceli nejaký článok ku tejto sérií určite mi to napíšte do komentára. Zatial sa teda majte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára