nedeľa 5. júla 2015

Inspiration images #4

Ahojte :)
nedávno som si uvedomila, že už dlho nebol žiadny inšpiračný článok preto som sa rozhodla (ako ste si už mohli všimnúť:)), že ho konečne zase urobím.
Viete čo však nechápem? Prázdniny ešte len začali a ja už chcem aby končili, pretože sa neskutočne teším na sériu článkov Back to school ^^ myslím si, že sa máte na čo tešiť :)
Všetky obrázky sú z weheartit.com













Dúfam, že sa Vám článok páčil a trošku inšpiroval :) tak sa zatiaľ majte :)

9 komentárov:

  1. Super obrázky! :) Z toho orea koláčika som odpadla ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mne sa tiež veľmi páči...ak sa mi podarí určite sem dám recept ♥

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  2. Ach, ten zošit je úžasný! Určite vyskúšam niečo podobné, ďakujem za inšpiráciu! :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé fotky jsi vybrala! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť