piatok 31. júla 2015

Outfits inspiration #2

Ahojte :)
Tak a prvý mesiac prázdnin je za nami...ja som si prvý mesiac prázdnin naozaj užila s úžasnými ľudmi, ktorý mi veľmi chýbajú, keďže som ich všetkým spoznala v kúpeľoch. S niektorými sa bohužiaľ uvidím až budúci rok, s niektorými dúfam, že ešte tieto prázdniny, pretože sme si dohodli stretnutie ale ešte nevieme kedy :D asi Vás toto moc nezaujíma ale ja som sa s vami chcela o toto podeliť, vlastne neviem ani prečo :D
No ale ku dnešnému článku :) ako ste si už mohli všimnúť dnešný článok je opäť s inšipračnými obrázkami oitfit-ov :) snažila som sa povyberať hlavne outfity vhodné na leto aj keď sa na väčsine outfitov nachádza nejaký svetrík nie je to problém, pretože ak sa nejakým obrázkom inšpirujete sveter si zobrať nemusíte. Závisí to od počasia. Dala som tam však aj jeden outfit pre chladnejšie počasie, pretože nie vždy je teplo. Všetky obrázky sú z weheartit.com












Dúfam, že Vás obrázky aspoň trošku inšpirovali :) teraz opäť nebude moc článkov, pretože idem do Prahy ♥ takže, keď sa vrátim určite bude nejaký článok ohľadom mojej milovanej Prahy :) tak sa zatiaľ pekne majte :)

2 komentáre:

  1. Ahoj Nika nominovala som ťa do Tagu Tag liebster award a budem veľmi rada ak ho napíšeš :)
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/08/tag-liebster-award.html
    ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť