nedeľa 16. augusta 2015

Back to school: Rady a tipy

Ahojte :)
ako sa máte? Dnes som tak rozmýšľala, že by mohli byť celkom zaujímavé články s rozhovorom s nejakou blogerkou alebo youtuberkou. Teda ak by samozrejme boli ochotné so mnou ten rozhovor spraviť :) určite mi napíšte do komentára s kým by ste chceli takýto rozhovor a ja zistím či sa to bude dať uskutočniť :)
No ale ku dnešnému článku. Bude to článok do série Back to school, pretože sa nám to čoraz viac blíži. A tak som sa rozhodla, že to budú rady a tipy :)


1. Píšte si diár/zápisník:
Od začiatku si píšte nejaký diár alebo zápisník kde si budete písať kedy máte písomku alebo aj domáce úlohy aby ste naň nezabudli :) nezabudnite si to však písať pravidelne a priehľadne. Dôležité veci si vyznačte zvýrazňovačom alebo farebným perom :)

2. Učte sa pravidelne:
Keď sa budete učiť pravidelne a príde nejaká písomka nebudete sa na ňu musieť učiť všetky učivá čo na nej budú, naraz. Iba si to zopakujete a bude! :)

3. Dávajte pozor na hodinách:
Ja viem, že nie vždy to nejde. Buď je to kvôli spolužiakom alebo kvôli tomu,  že Vás to proste nebaví. Ale ak budete dávať pozor viacej sa toho naučíte a doma sa nebudete musieť toľko učiť. Mimo toho na hodine učiteľka povie toho omnoho viacej ako je v učebnici :)

4. Píšte si všetky poznámky:
Keď si máte sami napísať poznámky alebo si ich proste odpísať, urobte to. Neodkladajte to. Ja som to takto spravila a chýbala mi potom polka poznámok. Budete sa mať z čoho učiť.

5. Vyznačujte si dôležité veci:
Či v poznámkach alebo ak máte vlastnú učebnicu, vyznačte si zvýrazňovačom dôležité veci. Hneď Vám to udrie do očí a pochopíte, že to je dôležité a máte sa to naučiť :)

6. Keď sa učíte odložte si elektroniku:
Keď sa už idete doma učiť, vypnite si elektroniku alebo si ju proste odložiť aby Vás zbytočne nerozptylovali.

7. Urobte si pohodlie:
Bude sa Vám lepšie učiť ak si spravíte pohodlie. Učte sa aj vždy na tom istom mieste :) urobte si čaj, papajte orechy, lebo sú dobré na mozog a sústreďte sa na učenie :)

Dúfam, že som Vám aspoň trošku pomohla :) prajem Vám ešte pekný zvyšok prázdnin. Bohužiaľ ďalší článok bude až za dva týždne, pretože idem na dovolenku ♡ tak sa teda majte :).

5 komentárov:

  1. tiež si zo začiatku dávam predsavzatie, že sa budem učiť pravidelne a nakoniec to aj tak nerobím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý post!:) Chceš sledovať navzájom na GFC? Daj vedieť!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) určite sa môžeme navzájom sledovať ;)

      Odstrániť
  3. Ďakujem :) určite sa zapoj aj ty do tej mojej :) nájdeš ju pod pár článkami ;)

    OdpovedaťOdstrániť