sobota 5. septembra 2015

Tag Liebstar Award

Ahojte :)
Včera ma moja obľúbená blogerka a kamarátka (jej blog nájdete tu :)) zatagovala do tohto tagu. Už dávno som nepridala žiadny Tag tak som sa rozhodla, že ho spravím a aj kvôli tomu, že ma veľmi zaujal :) Ďakujem teda Miške, že ma do tohto TAG-u zatagovala :)

Ja teda musím teraz splniť tieto podmienky:
1. Poďakovať sa tomu kto ma do tohto TAG- u zatagoval. 
2. Napísať o sebe 11 faktov. 
3. Odpovedať  na 11 otázok, ktoré mi položila tá/ten,  ktorá/ý ma do tohto TAGU zatagovala.
4. Zatagovať alebo označiť do tohto TAG-u  11 blogeriek/blogerov a napísať pre nich 11 otázok, na ktoré chcem aby odpovedali.


Trošku random obrázok, ale strašne sa mi páčil :3


Ja teda musím teraz splniť tieto podmienky:
1. Poďakovať sa tomu kto ma do tohto TAG- u zatagoval. 
2. Napísať o sebe 11 faktov. 
3. Odpovedať  na 11 otázok, ktoré mi položila tá/ten,  ktorá/ý ma do tohto TAGU zatagovala.
4. Zatagovať alebo označiť do tohto TAG-u  11 blogeriek/blogerov a napísať pre nich 11 otázok, na ktoré chcem aby odpovedali.


Tak poďme na to! 

11. faktov: 
1. moje krstné meno je Nikola
2. mám 15 rokov
3. chodím do 1. ročníka na gymnázium 
4. neviem prehrávať
5. som strašne náladový človek 
6. mám staršiu sestru
7. chcela by som to z blogom dotiahnuť naozaj ďaleko, ale neviem či som na to vhodná tak uvidíme ako to dopadne :D
8. milujem cestovanie
9. chcem minimálne navštíviť Ameriku
10.  zatiaľ si neviem nájsť štýl oblečenia v ktorom sa cítim 100% dobre
11. nenávidím tmu (pozeranie hororov na mňa moc dobre nepôsobí :D) 

Zodpovedanie otázok od Mišky: 
1. Vedia o tvojom blogu kamaráti/ okolie? Ak áno ako na to reagovali. 
Vie o tom len pár ľudí a reagovali normálne. Nepovedali mi v podstate na to nič.
2. Prečo si začala blogovať?
Bloggerka Miška (ktorú osobne už dlhšie poznám), ktorá ma do tohto TAG-u zatagovala ma vlastne priviedla aj k blogovaniu. Ona si založila blog o niečo skôr a raz sme tak spolu išli domov a začala mi o tom rozprávať a hneď ma to oslovila. Takže Miška ďakujem, že si ma k tomuto priviedla :)
3. Čo by si chcela v budúcnosti robiť?
Určite sa naďalej venovať blogu a strašne ma láka aj youtube ale stále som si nie si istá či som na to vhodná a či s tým mám začať, pretože sa celkom bojím ako na to zareaguje moje okolie, pretože o tom sa dozvie omnoho skôr ako o blogu. Takže uvidíme ako to bude. A čo sa týka práce tak by som sa chcela venovať (nie som si úplne istá) buď dizajnom interiéru alebo architektúrou alebo žurnalistikou a niečo okolo toho. Nie som si tým ešte úplne istá. 
4. Aké články ťa najviac bavia? 
O cestovaní, TOP 10 za nejaký mesiac, 
5. Kto ťa inšpiruje pri blogovaní? 
Inšpiruje ma každá jedna blogerka v niečom inom. Ale tak asi Cup of style alebo Shopaholic Nicol, Linda TAylor, Moma Horňáková atď.
6. Máš nejakú vec bez ktorej by si si nevedela život predstaviť? (Myslím vec nie rodinu, kamarátov a tak).
Určite mobil a postel. Naozaj neviem vec bez ktorej si život neviem predsatviť, pretože každá vec je pre mňa v niečom dôležitá.
7. Poznáš sa s nejakými bloggerkami? Ak áno s akými a ako ste sa spoznali.
Ako som už vyššie spomínala v otázke č. 2 najlepšie poznám teda Mišku. Poznáme sa už od škôlky a v tej dobe (a chvíľu aj na základnej) to bola moja najlepšia kamarátka. Potom ešte v podstate poznám bloggerku Leu. S ňou sa nestretávam ani nič ale tak bývame v rovnakom meste a chvíľu sme si písali aj na facebooku ale inak sa moc nebavíme. No a spoznala som ju tak, že mi Miška ukázala jej blog :D takže za všetko môže Miška :D
8. Aká je tvoja obľúbená značka kozmetiky? 
Yves Rocher, s ňou som najviac spokojná.
9. Máš nejaké  obľúbené mesto, alebo niejaké vysnené, ktoré by si chcela navštíviť? 
No tak ja ich mám veľa a tak moje obľúbené miesto je Praha tam som vždy rada a rada sa tam aj vraciam a moje vysnené miesto, ktoré chcem určite minimálne navštíviť je USA.
10. Zmenila by si na sebe niečo?
Určite. Minimálne povahu, teda niektoré moje vlastnosti  a aj postavu ale na tom už idem pomaly pracovať.
11. Aký je tvoj obľúbený film a myslíš si, že by ho mal každý vidieť? 
Opäť ich mám o niečo viac ale tak ku tým mojím najobľúbenejším patria všetky časty Hier o život, LOL. 

Moje otázky pre blogerky: 
1. Myslela si si niekedy, že budeš mať blog?
2. Čo radšej nakupuješ? Kozmetiku alebo oblečenie?
3. Vedia tvoji rodičia, že máš blog? Ak áno podporujú ťa v tom? Alebo to moc neriešia? 
4. Plánuješ niekedy začať s tvorbou videí na youtube?
5. Vieš si predstaviť, že by si sa blogom živila?
6. Čo by si chcela v živote dosiahnuť? Máš nejaké sny, ciele?
7. Čo je v tvojom živote najdôležitejšie? 
8. Ako ďaleko to chceš s blogom dotiahnuť?
9. Čo si myslíš o slovenskej blogerskej a vlogerskej scéne?
10. Si zo sebou spokojná? Alebo je na tebe niečo čo nemáš rada a rada by si to zmenila? ( čo sa týka vzhľadu)
11. V akom štýle oblečenia sa cítiš najlepšie?

A nakoniec nominujem tieto blogerky:
http://fashion-paradis.blogspot.sk/
http://katienajmannova.blogspot.sk/
http://www.veronika-angelina-coufalova.cz/
http://mybeautygram.blogspot.sk/
http://aduliksun.blogspot.sk/
http://enjoylittlecosmetics.blogspot.sk/
http://ymisanthrope.blogspot.sk/
http://www.lindatayllor.com/
http://redblackwhite-nelka.blogspot.sk/
http://www.nikoletavujisicova.com/
http://belle-katinka.blogspot.sk/

Tak dúfam, že sa Vám článok po dlhšej dobe páčil. Ja ešte raz ďakujem Miške za nominovanie v tomto TAG-u :) tak najbližšie pri novom článku! ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára