štvrtok 24. septembra 2015

Random keci #4

Ahojte! :)
Konečne piatok...ešte je len začiatok školy a ja už mám dosť...je celkom ťažké si zvyknúť na strednú školu... kým si zvyknem naozaj neviem ako to budem všetko stíhať :/
No a dnes tu máme opäť Random keci #4 :)

                                              

Prvá vec o ktorej by som Vám rada povedala je to, že idem na......CineTube!  Neviete si ani predstaviť aká som šťastná, že môžem ísť konečne na túto akciu :3 Určite Vám sem potom pridám nejaké fotky :) Ak náhodou niekto neviete čo je CineTube tak to je youtuberská akcia, kde budú taký známy youtubery, ktorý tam ukážu niečo z ich tvorby, nejaké premiérové video. Potom tam dávajú autogrami, môžeme sa s nimi odfotiť (pravdaže ak si vystojíme radu :D)


Ako som Vám už niekoľkokrát spomínala, stále ma ťahá youtube a robenie videí a keď som tak včera bola z Miškou (jej blog nájdete tu.) a prišli sme na to, že keďže je teraz veľa takýchto youtuberov bol by dobrý nápad, kebyže sme tvorili videá ale nepridávali by sme ich na youtube ale iba sem :D čo na to hovoríte? Páčilo by sa Vám to? Určite mi to napíšte do komentáru :)


Ako som už raz spomínala hľadala som brigádu aby som si mohla našetriť na zrkadlovku. Konečne mám brigádu, takže dúfam, že si ju nakoniec časom kúpim :)

Poznáte ten pocit, keď nejaký čas hodíš von s nejakými ľuďmi, ktorých nepoznáš až tak veľmi ale chodí tam jedna najlepšia kamarátka. Chodíš tam s ňou a po nejakom čase zistíš, že tam vôbec nepatrím. Neviem prečo mám zrazu ten pocit, ale tak to ja mávam často. Mám pocit, že som stále nezistila, že kto som. Kam patrím, v čom sa cítim dobre a čo vlastne chcem. Možno to je aj tým, že som strašne náladový človek, čo nie je práve výhra.
Neviem proste čím to je ale chodila som von s viacerými ľuďmi, z viacerými partiami ale aj tak som sa všade necítila 100% dobre. Mala som (a ešte stále aj mám) tých ľudí rada aj som si s nimi rozumela ale cítila som, že tam niečím nepatrím. Akoby som tam nebola sama  sebou. Keď som s človekom , ktorý patrí medzi tých najdôležitejších je to iné. Som sama sebou ale keď som v nejakej partií je to už horšie. A sama neviem prečo, tak dúfam, že časom na to prídem.
 Poznáte to? Alebo som sama? Pochopili ste čo som tým chcela povedať?


Tento obrázok je tak strašne pravdivý až mi je z toho smutno. Prečo nevieme byť sami sebou? Prečo sa za niečo skrývame, hráme? Sama si uvedomujem, že z časti som taká tiež. Ale prečo? Prečo nedokážem byť sama sebou vždy a všade? Možno je to aj tým, že sama úplne neviem kto som. Stále to zisťujem a stále sa vyvíjam, takže každým uplynulým dňom som niekto iným. A som naozaj zvedavá kedy zistím kto vlastne SOM.
Rozumiete tomu čo som teraz napísala? Máte niekto taký istý problém ako mám ja?

Dúfam, že sa Vám článok aspoň trošku páčil. Ja som Vám vyliala svoje srdiečko , napísala som čo ma trápi a Vy ste sa o mne v podstate niečo nové dozvedeli :) Ospravedlňujem sa, že sa teraz blogu moc nevenujem ale v škole toho je trošku veľa...takže kým si na to všetko zvyknem budú zatiaľ do týždňa minimálne 1 článok do týždňa...zajtra je konečne piatok a ja Vám teda dopredu prajem príjemný víkend. Ahojte! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára