sobota 19. septembra 2015

Travel: Praha 2015

Ahojte :)
Tak ako ste začali nový školský rok? Ja zatiaľ celkom fajn :) ako viete som v 1. ročníku na strednej škole a mala som z neho celkom strach no nebolo to až tak hrozné. Kolektív je zatiaľ fajn :) Asi trištvrte triedy sú len baby :D a z učiva mám stále strach, že to nebudem zvládať,tak dúfam, že to nejako prežijem :)
Ako som Vám už dávnejšie vravela, cez prázdniny som bola v mojej milovanej  Prahe a konečne prišiel čas na to aby vyšiel článok z tohto "výletu" :)
Keď som si tak teraz spätne pozerám tie fotografie moc ich teda nemám :/ a nie sú úplne najlepšie ale tak dúfam, že sa budú páčiť aspoň trošku. :)


Tak začnime od príchodu do Prahy. Prvýkrát sme išli do Prahy vlakom, pretože sme chceli vyskúšať aké to bude. Doteraz sme vždy chodili len autom tak teraz to bolo také iné :)
Keď sme teda vystúpili z vlaku ocitli sme sa Hlavnom nádraží v Prahe.

Potom sme teda išli na Metro aby sme sa presunuli k mojej rodine. Ja osobne Metro zbožňujem. Je to úplne super. Je to rýchle a strašne často to chodí. Mám pocit, že medzi odjazdom a príjazdom Metra sú nejaké 2 minúty, čo je úplne super!


Celý čas čo sme boli v Prahe (boli sme opäť aj v Plzni ale prišlo mi zbytočné o tom robiť článok, keďže som z Plzne článok už robila :)) tak bolo nehorázne teplo, preto strašne veľa ľudí odpadávalo tak chodili po Prahe takéto vozidlá, ktoré osviežovali ľudí, čo je úplne super nápad. Je to také príjemné osvieženie. Blízko bol aj Starbucks zamestnanci odtiaľ nosili malú, sviežu ochutnávku nejakého nápoja (bohužiaľ neviem ani ako sa volá, ale bol výborný).


 Ďalej Vám už len ku fotkám napíšem  čo to je lebo si už poriadne nepamätám poradie ako sme tam išli :)
Hrad II. Nádvorie

Hradčanské námestie

Arcibiskupský palác




Katedrála sv. Vita

Oddych pred Starými Zámockými schodmi.

Na Kampe.

Pod Malostranskou vežou. Pohľad na Malostranskú vežu.


Ono to je trošku od veci obrázok ale mne sa to hrozne páči. 

Staromestské námestie a Staromestská veža.


Pohľad z Hradčian na Malú stranu a Staré mesto. Je to naozaj krásne ♥

Pohľad z Karlovho mostu.


Staromestské námestie plných ľudí, ktorý čakajú na odbíjanie celej hodiny, kedy sa ukážu apoštoli...:)

Václavské námestie.

Naozaj neviem čo to je za budova ale je naozaj zaujímavá :)


Socha sv. Václava.

Tak dúfam, že sa Vám článok páčil aspoň trošku. Boli ste už niekedy v Prahe? Čo sa Vám tam páči najviac? :) 


3 komentáre:

  1. Krásne fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prahu miluju :) tedy ne úplně ta nejfrekventovanější místa, nemám ráda ty nekončící davy lidí.. :) Mám ráda zapadlý kavárny a klidný restaurace a bistra, parky mimo centrum... Praha je krásná...

    Janina
    http://janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť