štvrtok 26. februára 2015

Veci, ktoré nedokážem pochopiť

Ahojte :)
Ako sa máte? Ja celkom na nič, pretože už som chorá aj ja :/ a keďže mi je celkom teraz fajn a mám čas rozhodla som sa napísať článok o veciach, ktoré nedokážem pochopiť z tejto generácie...takže ak Vás nezaujímajú moje keci tak to ani ďalej nečítajte :D takže poďme na to :)

...nikdy nepochopím tie "kamarátky" čo hovoria, že ste ako ich sestra ale chvíľu s nimi nechodíte von alebo ste sa dlho nevideli tak Vás vymenia a vám povedia, že si už nerozumiete ;) je toto normálne? Tak keď to je tvoja "sestra" tak by som sa na ňu nevykašľala len kvôli tomu, že s tebou nie je ,nie? Čo je toto za rozum? -_-



Ďalej nepochopím tých ktorý hejtujú youtuberov... pod každým videom od nejakého youtubera alebo od hocikoho iného sú hejty ale nepochopím čo tam robia, pretože, keď niekoho nemám rada tak si to video nepozriem nie? Na čo si to video pozrú a potom ich zhejtujú? Im by sa to tiež nepáčilo tak prečo to robia oni?



Malé deti čo nadávajú a podaktorý aj fajčia, pretože si myslia, že je to in...minule som išla po ulici a vidím asi 12 ročného chalana čo má v ústach cigaretu a na celú ulicu zakričí do (nadávku :D) aj s tým zapaľovačom...je to normálne? Nič tým nezískajú akurát problémy a "obdiv" jeho kamarátov lebo to je "in"



To ako 11 ročné baby píšu na Facebooku statusy o tom ako láska strašne bolí, ako nikdy nechcú aby im ich "miláčik" odišiel...áno sú to tie detské lásky ale písať potom statusy aký je život ťažký, pretože sa rozišli? Čo to je? Nezakazujem im to nech si chodia s kým chcú a nech si robia čo chcú...ja sa do nich starať nejdem...len to proste nechápem.
PS: Samozrejme česť výnimkám :)


Dúfam, že som týmto nikoho neurazila :) proste som len chcela vedieť či s tým súhlasite aj vy :)
Napíšte mi prosím do komentára či tiež niečo z tejto generácie nechápete a či súhlasite s tým čo som napísala :)
PS: áno tie obrázky sú odveci ale mne sa páčia :3 :D

2 komentáre:

  1. Uplne s tebou súhlasím :)

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevieš si ani predstaviť aká som rada, že niesom jediná :D

      Odstrániť