utorok 17. februára 2015

Ciele ktoré chcem dosiahnuť 2015

Ahojte :)
Neviete si ani predstaviť ako som sa neskutočne tešila na jarné prázdniny, pretože si aspoň na ten týždeň oddýchnem od školy, od všetkých domácich úloh...proste od neustáleho stresu...a keď sa už začali tie prázdniny, tak sa u mňa  začalo nič nerobenie v podobe vylihovania na posteli, počúvanie hudby a čítanie blogov z ktorých čerpám inšpiráciu :3 :)dnešný článok bude o mojich cieľoch, ktoré chcem tento rok stihnúť :) tak poďme na to :)



 1. Dostať sa na strednú školu
To si myslím chce každý deviatak (samozrejme niekedy aj nižšie ročníky :)) ale pre mňa je toto dôležité, pretože ak by som sa dostala na moju vysnívanú školu bola by som tá najšťastnejšia, pretože by som si splnila sen a tým, že by som sa na tú školu dostala bola by som o krôčik bližšie ku tomu môjmu najväčšiemu snu :3 a to by pre mňa strašne znamenalo :) určite to tak máte aj vy :D

2. Zdokonaliť sa v angličtine:
Ja mám angličtinu veľmi rada ale vážne neviem posúdiť aká v nej som ale tak určite viem, že ak chcem nejakú tú dobu pobudnúť v Amerike (o nejaké tie roky :/ :D) angličtinu budem musieť vedieť naozaj dobre a preto sa v nej chcem zdokonaliť :)

3. Viac sa venovať blogu:
Blogu sa chcem určite viac venovať. Chcem zlepšiť kvalitu fotiek, článkov a všetkého čo sa ho týka. :)

4. Schudnúť:
Toto je ďalší cieľ, ktorý chcú viacerý splniť ale ja dúfam, že sa mi to tento rok už splní :D

Samozrejme, mám tých cieľov viacej ale vybrala som tie najhlavnejšie :)

Je to proste TOP! :3



 


Milujem cestovanie :3 :)


Máte aj vy nejaké ciele?
Na dnes to je asi všetko :) tak zatiaľ ahojte :)






4 komentáre:

  1. Po všetkých 4 bodoch túžim aj ja a chudnúť môžeme spolu :) a budeme na seba dohliadať <3

    www.lifewithmishel.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by bolo úžasné :3 ....ale ty chceš chudnúť z mäsa alebo z čoho? :D

      Odstrániť
  2. Mne sa už tento rok podarilo schudnúť 3 kg :)

    OdpovedaťOdstrániť