sobota 28. februára 2015

New In: February

Ahojte :)
A je koniec mesiaca :/ Nechce sa mi ani veriť, že zajtra už bude marec, veď len nedávno bol Silvester... rozhodla som sa, že v New In-e nebude len to čo som si kúpila ale aj všetko ostatné... :)


1. Yves Roscher:
Keď si tak pozriem minulý New In aj v ňom mám produkty z tochto obchodu a je to divné :D ale, keď som bola naposledy v Žiline bola by škoda tam neísť no nie? :)
Kúpila som si teda šampón na vlasy I♡my planet. Tento šampón som už raz mala a bola som s ním spokojná :) a v tom čase bola taká "akcia" pre tých čo majú ich kartičku, že keď nakúpim nad 1,99€ dostanem sprchový gél. Mohla som si vybrať z viacerých vôní tak som si vybrala myslím, že černice a voňia naozaj úžasne :3 ^^

S produktami ktoré som si kúpila za tento mesiac je koniec, pretože som si tento mesiac moc nič nekúpila takže ideme na nové veci čo sa týka mojej novej obľúbenej skupiny a youtuberky ^^

2. Arctic Monkeys:
Behom jedného týždňa (možno aj menej) som si túto skupinu úplne zamilovala♥... sú proste dokonalí ^^

Ehm...obrázky nie sú moje ale z We♥It :)

3. Acacia Brinley:
Na youtube ako Acacia Cutie... ja som ku mala rada aj pred nejakým tým rokom ale potom som na ňu nejak zabudla a teraz som si na ňu spomenula... Má úžasné videá, štýl obliekania a ja nechápem ako ale strašne som si ju obľúbila :)


Poznáte Arctic Monkeys alebo Acaciu? Počúvate Arctic Monkeys a pozeráte Acaciu? Máte ich radi? :) Na dnes to je všetko tak a majte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára