nedeľa 1. marca 2015

Outfits inspiration #1

Ahojte :)
A máme tu prvý jarný mesiac ^^ :) už sa teším na to, keď budem mať po prijímacích skúškach, po monitore a ja už budem naplno venovať blogu :3 už mám toho toľko naplánované :)  A na leto ani nehovorím :) chcela by som ísť na nejakú brigádu, keďže budem mať vyedy už 15 ale neviem či by ma niekde zobrali :/ Neviete o niečom? Ak áno napíšte mi to prosím dole do komentára :)


No ale poďme ku dnešné článku :) je koniec týždňa a mal by byť Week post ale, keďže sa tento týždeň nič také neudialo akurát som bola v škole, na výtvarnej a chorá...tak som sa rozhodla o Outfits Inspiration :) Väčšinou sem dávam inšpirácie ohľadom DIY ale dnes skm sa rozhodla, že budú bývať inšpirácie ohľadom outfit-ov :) Outfit- y som vyberala na toto počasie :)
Všetky obrázky mám z We heart it :)
 
 
 
 
Je to síce outfit zo sukňou a na sukňu je ešte zima ale ak si k tomu dáte nejaké silonky tak to bude v poriadku :)





 
 

 




 
Dúfam, že vám tieto inšpiračné outfit-y pomohli :) Na dnes to je všetko tak sa majte :)
 
 
 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára