sobota 7. marca 2015

Miley Cyrus ♡

Ahojte :)
Tak ako si užívate sobotu? :) ja som si dnes užila krásny, slnečný a teplý deň :3 dnešný článok bude opäť taký "kecací" o Miley Cyrus :) o tom ako ju vnímam ja, o tom ako ju teraz každý začal odcudzovať za to, že sa ostrihala a začala sa správať tak ako chce :)

we heart it
Ja som osobne mala Miley rada aj pred tým a ani sa to nezmenilo :) stále pekne spieva a to, že sa dala ostrihať...za to, že sa začala inak obliekať síce niekedy viac odhalene ako by sa malo ale je to jej vec a jej štýl. Príde mi úbohé ju kôli tomuto prestať počúvať a začať ju odcudzovať.

We heart it

Počula som, že sa ostrihala kôli tomu, že pred tým nebola sama sebou... a myslím si, že je to pravda ...ľudia sa predsa menia ale ich osobnosť je stále rovnaká :)

we heart it

Áno stale tu ma svojich stálych fanúšikov a niektorý určite aj pribudli ale ako som písala vyžšie niektorý ľuďia začnú odcudzovať :/ A je mi to celkom aj ľúto, pretože je úžasna speváčka...aj teraz aj pred tým :) Len sa proste začala správať tak ako chce a nie tak ako ľudia chceli :) a spravila dobre, pretože nikto mi nechcel byť niekým kým nieje :)

We heart it

Ľudia mali radi Hannah Montanu ale nemohla predsa ňou zostať navždy...Hannah ju zviditeľnila a ja som ten seriál milovala ^^ :D

we heart it

Toto všetko je môj názor a v niektorých veciach som sa možno zmýlila ale je to môj názor a ja ho nikomu nejdem nútiť :) Napíšte mi prosím do komentáru čo si o tom a o nej myslíte :)
Tak toto je na dnes všetko tak sa majte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára