piatok 20. marca 2015

7 vecí, ktoré ma bavia a mám rada :)

Ahojte :)
ako sa máte? Ja som dosť nervózna, pretože sa mi čoraz viac blížia talentovky takže sa všetci budete povinne 25. Marca za mňa modliť :D takže ja mám brutálny stres už tetaz ~_~ Nepomáhajú ani moje tipy na to aby som sa zbavila stresu ( článok o tom ako sa zbaviť stresu nájdete tu ) a ešte viac sa stresujem tým, že už odpočítavam dni -_- takže moja povaha mi moc nepomáha :D dnes to bude taký článok o veciach, ktoré ma bavia čo mám rada atď. takže sa zase o mne niečo nové dozviete :)




1.Kreslenie: Som neskutočne šťastná, že som začala chodiť na výtvarnú. Začala som na ňu hlavne chodiť kvôli tomu, aby som spravila talentovky a išla na odbor, ktorý ma v zivote bude baviť. Vôbec som si vtedy neuvedomovala, že na umelckej budem dosť kresliť -_- :D  som strašne rada, že som si vymyslela ísť na umeleckú, pretože by som nikdy nezistila čo je pre mňa dôležité a čo ma robí šťastnou :)


2. Čítanie kníh: Nechápem ako niekto môže nemať rád knihy ~_~ nejdem sa tu rozpisovať o tom prečo mám rada knihy, pretože im je venovaný jeden celý článok, ktorý nájdete tu . :)

3. Písanie: Jeden z dôvodov prečo som si založila je blog je to, že ma baví písať či články alebo nejaké príbehy :)

4. Dizajn interiéru: Toto je si myslím, že jasné kedže ho chcem študovať. Nechcem sa pri tomto bode rozpísať, pretože by to vyšlo asi na celú jednu stranu :D takze tomu radšej venujem celý jeden článok ak by ste chceli :) proste to milujem :3 je to vec ktorá ma nikdy hádam neomrzí :)


5. Fotografovanie: Pred tým som chcela ísť na odbor fotografický dizajn a až potom som si uvedomila, že to čo naozaj chcem robiťmje dizajn interieru. Stále ma baví fotiť ale len ako koníček a nie ako zamestnanie :)



6. Cestovanie: Cestovať ma nikdy neomrzí. Je to úžasné, pretože spoznávam nové a krásne miesta a to je na tom to najlepšie :3 :)



7. Nič nerobenie: Asi posledný bod toho čo ma naozaj baví venujem nič nerobeniu :D naozaj ma to baví, pretože si iba váľam šunky a nič nerobím :D pravdaže nerobím to stále ale raz za čas to padne vhod :)

Už sa teším na to keď už busem mať po talentovkách a monitore a ja sa budem venovať blogu naplno ^^ máte sa na čo tešiť, pretože mám kópu nápadov :D tak Vám teda prajem pekný víkend, ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára