pondelok 30. marca 2015

New In: March

Ahojte :)
Ako sa máte? Ja sa už mám dobre, pretože som sa zmierila s tým,že ma nezobrali na strednú :) uvedomila som si, že to tak zrejme má byť a že môžem ísť predsa s takým zameraním na vysokú :) takže to už je v poriadku :) a kedže je koniec mesiaca je tu aj New In :)



A ako v každom New In-e mám opäť produkty z Yves Rocher :D tentokrát som si kúpila sprchov šampón a dostala som ku nemu krém na ruky s vôňou nechtíka lekárského :)



Ďalej som si včera kúpila v Takku tepláky a tielko :)
Tepláky: ako vidíte aj na obrázku sú také modro-šedé a sú strašne príjemné :3 Na v podstate vrecku v vonkajšej strane je nápis New York :333 a také kvázi výrazné biele šnúrky :)



Tielko: je taktiež modré ale omnoho tmavšie ako tepláky :) je bavlnené...ja osobne mám tielka z Takka rada i keď sa mi po čase troška roztiahnu ale to len minimálne...nie ako rifle, ktoré sa mi strašne roztiahnu a to ma na nich strašne hnevá, pretože sú celkom pekné :)

Náhrdelník: Drozdajka...Hry o život musíte každý určite poznať a ja som ich veľká fanúšička :3 a preto nemohol chýbať ani náhrdelník... pôvodne som síce chcela odznak ale padla príležitosť, že si môžem kúpiť náhrdelník tak som neváhala a kúpila som si ho cez jednu pani na facebooku ktorá tam predáva bižutériu a nájdete ju tu .A nebol vôbec taký drahý ako na iných stránkach :)
A este som zabudla je obojstranný :)



Absolventská mikina:  Každá deviatacka trieda si vždy dajú spraviť tričko s vtipnou potlačou a na zadnej strane sú taktiež potlačené mená žiakov, meno triednej učiteľky atď. no takže sme si už ich dali spraviť aj my ale mikinu nie tričko :) pred niekoľkými rokmi si deviataci mali absolventské tričká a nie mikiny ale teraz už si niektorý dávajú spraboť mikiny :) takže mikiny sme kúpily v C&A a sú teplé a aj príjemné :) keďže sme sa moc nevedeli dohodnúť na potlači na prednej strane dali sme si tam iba jednoduché I'm absolvent :) baby majú červené a chalani modré :) takže asi tak :D na obrázku vyzerá strašne veľká ale na tele to vôbec tak nevyzerá :D a ani sa není čo čudovať keďže to sú chalanské mikiny, lebo babské sme nenašli ale veď to je v podstate jedno nie? :D



A ako čerešnička na torte som si kúpila žuvačky, ktoré vidíte hore na obrázku :D veľmi dôležitý bod môjho New In-u :D ak ja nemám pri sebe žuvačky (čo sa stáva naozaj veľmi výnimočne) som neskutočne nervózna -_- :D takže asi tak :D

Máte už niektoré tiež absolventské mikiny alebo tričká? :) tak sa majte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára