utorok 3. marca 2015

Moje plány na Jar 2015

Ahojte :)
Aj u Vás je tak pekne ako u nás? :) Neviem o čo ide byť tento článok ale mám hroznú chuť niečo napísať :D hmm.....mám nápad! :D keďže ide Jar ja mám aj kopu plánov ohľadom článkov :) preto by som sa s Vami chcela poradiť a povedať Vám čo plánujem.



Takže v prvom rade by som chcela pridávať články častejšie a do týždňa napísať minimálne tie tri články :) a aj to aby ste mali článok vždy v rovnaký deň aby ste vedeli kedy môžete čakať nový článok :).


Teraz Vám sem napíšem aké také väčšie články plánujem :):
1. Outfit:
Nejaký outfit chcem spraviť už dosť dlho a dúfam, že sa k nemu už dostanem :)

2. Recenziu
Recenzií chcem písať rozhodne viac...vlastne tu je zatiaľ len jedna a to chcem zmeniť :)

3. Recept
Plánujem spraviť nejaký recept na muffiny alebo na nejaký koláč ale zatiaľ som na to nemala čas a preto by som to chcela napraviť čo najskôr :)

4. DIY
Ja milujem niečo vyrábať, pretože som taký skôr tvorivý typ (pokiaľ viem :D) a preto by som chcela aj zvýšiť počet DIY na mojom blogu :)

5. Ako prebiehali moje prijímacie skúšky
Tento článok bude niečo ako Vlog... opíšem Vám ako prebiehali, ako som tam išla proste všetko :) ja si myslím, že to je celkom dobrý nápad tak mi napíšte do komentáru či by ste teda niečo také chceli :)

6. Dream room
V tomto článku by som Vám chcela pomôcť ako si navrhnúť a všetko okolo izby aby ste sa v nej cítili dobre a aby sa Vám páčila :)



Samozrejme toho bude oveľa viac ale tieto články chcem rozhodne napísať :) Chcela by som ešte aj častejšie písať také "kecacie" články kde budem písať môj názor na danú tému :) ako ju vnímam atď.
Napíšte mi prosím do komentára aj akú tému by ste chceli :) čo Vás zaujíma atď. :)



                   Na dnes to je zase taký kratší článok :) Máte aj Vy nejaké plány na Jar? :)
                                                           Tak sa teda majte :)
                                          PS: obrázky sú opäť z We heart it :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára