pondelok 9. marca 2015

Ako sa zbaviť stresu?

Ahojte :)
ako sa máte? :) dnes mám pre Vás také 3 tipy ako sa zbaviť stresu... i keď ja v tomto nie som expert a keď som v stresovej situácií alebo proste v strese vyzerám ako čivava... Čivava preto lebo sa trasiem ako ona :D Ale to sa už trošku zmenilo, pretože už mám nejaké overené tipy ako sa zbaviť stresu ktoré zaberajú a rada by som sa s Vami o ne podelila :)

we heart it

1. Ukľudnite sa:
Dajte si ruky na hruď a na brucho a snažte sa aby ste dýchali v podstate bruchom...aby sa Vám nenadvihovala hruď ale brucho...zmiernite svoj tep a celkovo sa ukľudníte :)
Najdôležitejšie je proste ukľudniť sa.

2. Povedzte si čo sa Vám zlé môže stať:
Povedzte si čo sa Vám v tej stresovej sitúacií môže stať...a keď si to poviete, uvedomíte si, že to nie je až také zlé aķo si myslíte ;)
Ak sa hanbíte niekoho niečo spýtať ale máte stres povedzte si čo sa Vám môže stať...zakokcete sa? To sa predsa stane každému.. vtedy sa ukľudníte a začnete od znova a pomaly :)

3. Sústredte sa na vec čo robíte:
Ak ste na prijímackách alebo kde z čoho máte stres sústredte sa na vec ktorú robíte a nemyslite na nič iné :)
Tým, že sa budete sústrediť na vec ktorú robíte nebudete vnímať nič iné len tú prácu :)


Dnes to je zase taký kratší článok ale ja mám iba tieto tri tipy :) Máte aj Vy nejaké overené tipy? Napíšte ich do komentáru a určite tým pomôžete iným a aj mne :) Tak sa teda majte :)

2 komentáre: