utorok 24. marca 2015

Talenotvé skúšky? Už zajtra? :o

Ahojte :)
och, už zajtra mám talentovky ~_~ už od soboty si hovorím, že o nič nejde atď. aby som sa ukľudnila a naozaj to doteraz pomáhalo ale dnes som chytila taký stres až som mala také chvíľky, že mi bolo až na vracanie ~_~ čakajte, že vo štvrtok výnde vlog ako prebiehali moje talentové skúsky....spomínala som to už v jednom článku :).... veci už mám nachystané, 3-krát skontroľované či som niečo nezabudla, napečené fornety na cestu :3  a už ísť len do sprchy, pozrieť si telku a ísť spať :)


Takže mi všetci povinne držte zajtta palce aby som to zvládla :D samozrejme Vás do toho nútiť nejdem ;) ak máte niektorá z Vás zajtra tiež talentové skúsky alebo proste ešte tento týždeň alebo budúci týždeň držím Vám palce :) verím, že to všetky zvládneme :) majte to všetky na mysli, že Vám verím...zvládnete to :) a celkovo držím Vám palce v každej takejto stresovej situácii :D


Predpokladám, že toto číta aj moja sestra, ktorá ide zajtra na súťaž tak ti držím palce :) ty to zvládneš ;)


Na dnes to je všetko :) ja si idem ešte uvariť čaj a idem oddychovať ~_~ :D tak teda ešte raz... Veľa šťastia :D... majte sa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára