nedeľa 22. marca 2015

Random keci #1

Ahojte :)
Prečo musí ten čas tak strašne letieť? Už je nedeľa zajtra idem zase do školy ~_~ no a v stredu talentové skúšku.... už sa naozaj neviem dočkať toho, keď už budem mať po nich ale aj po monitore, pretože ako stále omieľam chcem svoj blog zmeniť, typ článkov atď., pretože som zistila, že ma dosť veľké nedostatky...



Napr. vzhľad nie je taký aký by som chcela takže s ním sa ešte pohrám ale na to budem potrebovať vééľa čase, pretože to nie je len taká 15 minútová záležitosť.
Ďalšia vec, ktorá ma naozaj mrzí sú fotky a aj ich kvalita. Keď si pozriem iné blogy (ktorých majiteľky sú odosť skúsenejšie ako ja) aké tam majú nádherné fotku tak sa normálne začínam hanbiť za tento môj blog :/

Rada pozerám a čítam blogy, pretože u nich nájdem inšpiráciu ale zároveň si tým uvedomím, že tu je toľko nedostatkov.
Takže mi napíšte prosím do komentára čo by som podľa Vás mala zmeniť :)

No takže ideme ďalej :D je nedeľa a mal by byť week post ale nemám dostatok fotiek takže z toho asi nič nebube :/ ale...našla som ešte fotky zo zimy a celkom sa mi páčia tak Vám pridám aspoň tie :)








Na dnes to je teda všetko :) užili ste si túto zimu? Nezabudnite mi teda do komentára napísať čo by som mala zmeniť :) Prajem Vám ešte príjemný zvyšok nedele :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára