piatok 6. marca 2015

Keci o mojich priateľstvách

Ahojte :)
Konečne tu máme piatok...a mne sa "darí" tak ako keby bol piatok 13. -_- keďže mám rada také "kecacie" články  dnes si z Vás spravím obeť ktorej poviem o mojím priateľstvách :D neviem či Vás to zaujíma ale jedna blogerka spravila takýto článok a mne sa veľmi páčil tak som sa rozhodla, že ho spravím teda tiež :)

Sú dva typy priateľstiev...pravé a falošné.
Vždy som si myslela, že budú mojí kamaráti pri mne, že moja najlepšia kamarátka sa na mňa nikdy nevyklašľe :)...až teraz som si uvedomila, že som bola celkom dosť naivná :(
Dievča ktoré som nazývala sestrou sa na mňa vykašľala lebo som s ňou bola málokedy a išla si za svojím snom a až teraz som pochopila, že sestra je len jedna a to tá čo má tých istých rodičov ako mám ja :3 :) pochopila som, že ona je kamarátka a sestra, ktorá tu bude so mnou navždy aj keď spolu nie vždy dobre vychádzame...trošku som odbočila od témy ale to čo som tým myslela je to, že nie každý kamarát je naozajstný kamarát...

Je to dosť deprimujúci obrázok ale má pravdu :(

Citát, ktorý hovorý o tom, že v núdzi spoznáš priateľa je naozaj pravda...a naozaj to tak je... kebyže som nezačala chodiť na výtvarnú a nebola by som zo svojimi kamarátmi ani by som nespoznala kto je ten naozajstný priateľ....



A teraz, keď som v prítomnosti, asi 4 mesiace po tom všetkom čo som napísala hore :D som si uvedomilam kto je pravý priateľ...a to, že polovica z partie s ktorou som chodila von boli len kamaráti, ktorý nimi ani nikdy neboli :) a verte mi je to skvelý pocit, že nemáte okolo seba takýchto ľudí ale iba tých ktorým na Vás naozaj záleží :) Uvedomila som si tým čo ma baví a čo všetko som preto schopná obetovať :)

Tak na dnes to je všetķo :) prajem Vám pekný                                 víkend, ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára