štvrtok 26. marca 2015

Prijatá alebo neprijatá

Ahojte,
ako sa máte? Ja viem, že som hovorila, že spravím článok o tom ako prebiehali moje talentové skúšky ale ja nemám na to nálday, pretože ma......nezobrali ;(
Dozvedela som sa to asi pred dvoma hodinami a kdď som zistila, že ma nezobrali rozrevala som sa ako malé dieť a stále sa mi revať chce :(
Zakaždým čo sa ma niekto spýtal či ma zobrali som sa rozrevala. Skončila som 35 a brali 18 takže neviem či má zmysel si poslať odvolanie :/

Na dnes to je všetko, pretože naozaj nemám náladu :(  gratulujem Vám všetkým čo Vás zobrali...a baby tie čo nezobrali tak ako mna viem ako sa cítite :( ak nie ste moc pod čiarou určite si pošlite odvolanie ;) určite mi napíšte do komentára ako ste dopadli ;) tak ahojte :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára