nedeľa 12. apríla 2015

Week post #3

Ahojte :)
A zase je koniec týždňa ~_~ nechce sa mi ani veriť ako rýchlo ten čas ide...už túto v stredu mám monitor a doteraz stále nedokážem pochopiť jeho význam... :D po dlhej dobe mám dosť fotiek na week post  ^^ najviac fotiek mám zo soboty, pretože bolo naozaj nádherné počasie :3 to žiariace slnko tak dodá energiu, že to nie je ani možné :) a keď si tak prezerám tie fotky väčšinou sú na nich kvety...ale oni boli také krásne ^^ :) sú aj také viac "umeleckejšie" ako obvykle :)





Keď som v tráve zbadala túto včelu rýchlo som ju odfotila aspoň tak z dialky ale keď som to orezala vydno ju naozaj krásne ^^ Je to naozaj úžasné :)


V piatok som stihla aj s maminou ešte upiecť koláč a recept naň nájdete tu :)


Ďalšia margarétka ale tento raz biela nie ako vyššie rúžová :) obydve sa mi veľmi páčili tak mi to nedalo neodfotiť si ich :D 


A opäť kvietok ^^ :D včera som mala riadnu mániu na fotenie kvetov no :D


Áno ja som si naozaj odfotila trávu :D ale mne sa to hrozne páčilo...tie farby ^^ :D

Na dnes to bol taký inakší week post ako som robila pred tým ale mne sa tie fotky páčili a tak som to dala do tohto typu článku :) tak hádam Vám to nevadí...ak budete tiež niektorá z vás písať v stredu monitor tak Vám držím palce ;) Ahojte :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára