sobota 25. apríla 2015

Recenzia na šampón a balzam na vlasy neznámej značky

Ahojte :)
Ako sa máte? V pondelok mi prišiel balíček v ktorom bola milá, biela krabička. V tej krabičke boli dva produkty- šampón na vlasy a aj balzam. Sranda je však v tom, že som nevedela o akú značku ide a dozvedela som sa to až dnes. Značku, ktorá zorganizovala toto testovanie v Českej a aj v Slovenskej republike Vám prezradím až na konci článku :)
Jediné čo som vedela bolo zloženie a to, že to bolo na poškodené vlasy.


Dizajn- fľaštičky sú také milučké ale sú tvrdé takže sa mi to veľmi zle dávalo na ruku. Ale tak tu ide len o vzorku, takže predpokladám, že samostatný produkt v normálnej veľkosti sa bude aplikovať dobre.

Šampón mi príde taký priesvitný a zo striebornou farbou :) balzam na obrázku vyzerá tak vanilkovo ale keď som si otvorila fľaštičku prišlo mi to skôr ako oranžová :)

Vôňa- hneďa ako som tieto produkty ovoňala zamilovala som sa do nich, pretože podľa mňa voňajú naozaj pekne. Neviem prečo ale trošku som tam cítila takú tu vôňu farby na vlasy. Nevonia po žiadnej ovocnej vôni ani podobne.

Môj názor- Mne tieto produkty veľmi vyhovovali a keďže sa dajú normálne kúpiť v obchode určite si ich kúpim :) po umytí som mala vlasy hebkejšie a aj také zdravšie keďže mi aj zacelili rozštiepené končeky ale aj tak mi vlasy zostali vlasy hrubé ale to je už kvalita mojich vlasov takže ja produkty hodnotím veľmi pozitívne :)

No a prišiel ten čas kedy Vám prezradím o akú značku ide......Garnier. Ani vo sne som nečakala, že pôjde o Garnier. Kompletná starostlivosť proti poškodeným vlasom je Fructis - GOODBYE DAMAGE :) v obchode nájdete šampón, balzam a aj sérum na okamžité zacelenie rozštiepených končekov. Ja som s týmito produktami veľmi spokojná a jrčite Vám ich odporúčam :)  
Páčia sa Vám tieto produkty? Máte radi recenzie? Zapojili ste sa niekto do tohto testovania? Boli ste spokojné? :)
Ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára