sobota 30. mája 2015

New In: April and May

Ahojte :)
aj Vám už lezú na nervy tie upršané dni? Mne veru strašne ~_~ V Apríli som New In nejako nafotiť nestihla, pretože som vedela, že som si kúpila ešte niečo a nejdem sa vyhovárať ale nechcelo sa mi hladať čo tam som sa nakoniec rozhodla, že ho spravím spojený aj s Májom :)


Tričká:
1. To pásikavé som si kúpila včera v C&A je také na leto, pretože ma takú ľahkú a príjemnú látku. Strih je trošku volnejší :) 
2. Bodkované som si kúpila ešte na začiatku Apríla v Plzni :) Strih je trošku kratší a volnejší.

Sveter:
Tento svetrík som si taktiež kúpila včera v C&A a je tá látka je naozaj príjemná. Strih je taký dlhší.

Sukňa:
Sukňa je z Orsay a neviem prídem mi taká hrubšia. Ako ste si mohli všimnúť na boku sú také cvočky a má také bodky. 


Kozmetika:
Jediné čo som si z tohto kúpila bol ten korektor mi kréme od balei :D mohli ste ho už vidieť v jednom New In-e a keďže mi vyhovoval a ten sa mi už minul kúpila som si ďalší :)

Keďze som mala narodeniny ostatnú kozmetiku som dostala, za čo ďakujem mojej sestre.
Krém pd balei milujem! Krásne hydratuje a úžasne vonia ako aj ten krém vedľa neho :)
Ten od balei je pytaia a kokosové mlieko ten druhý z Avonu je čokoládové maslo :3 tento som však nedostala od svojej sestry ale od mojej kamarátky za čo jej ďakujem :)

Úplne na ľavo je ešte zabalená špirála z Avonu- Full
Vedľa nej je štetec na roztieranie make-up- u a je  z Oriflame. Má naozaj jemné štetinky a aj pekne rozotiera make-up.

Prvú voňavku som dostala tiež od sestry a tú druhú od mojich rodičov :)
Tá prvá je Precious Moments od Oriflame a druhá je Secret Fentasy od Avonu :)

Ešte som zabudla na dáždnik, ktorý sa mi veľmi páči, pretože je taký veselý :)

  Dúfam, že sa Vám článok páčil :) Ešte som zabudla odfotiť nový obal na mobil ale je to obyčajný čierny obal takže si myslím, že ho odfotiť netreba :D

6 komentárov:

  1. Krémik na ruky od Avonu mám, je perfektný :) inak pekný new in a oneskorene, ale všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great stuff! The umbrella is just too too cute. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you. Yes, I would and you have very nice blog and photo :)

      Odstrániť
  3. Pěkné úlovky! :)
    xx Sab | TheChicFlair

    OdpovedaťOdstrániť