sobota 23. mája 2015

Kvety

Ahojte :)
Ako sa máte? Ja sa Vám musím pochváliť s tým, že ma prijali na umeleckú školu do ružomberka. Bolo to trošku zložitejšie ale prijali ma a som naozaj šťastná♥ takže články budú aj častejšie :)
Neviem či si pamätáte ako som sa Vás v jednom článku či by ste chceli článok v ktorom budú fotky len kvetov. Fotky na, ktorých sú kvety mám už dosť a preto som sa rozhodla, že taký článok nakoniec spravím :).
Nechce sa mi ani veriť, že tento blog už mám pol roka aj pár dní :)
Urobila som tú najlepšiu vec akú som kedy spravila, pretože blogovanie MILUJEM!♥


Na youtube som našla aj pesničku od Majka Spirita- kvety, takže si ju môžete vypočuť a podľa mňa je krásna ale zároveň smutná :/


No ale poďme už na fotky :)

Ak sledujete môj instagram túto fotku ste už mohli vidieť :) (na instagrame ma nájdete pod menom Nikouss1705 )






Dúfam, že sa Vám fotky páčili :) máte radi kvety? Páčila sa Vám ta pesnička? 
Prajem Vám ešte príjemný víkend, ahojte :)

1 komentár: