sobota 10. októbra 2015

Hello Autumn!

Ahojte!
moja sestra si nedávno založila blog hlavne o knihách. Bola by som rada ak by ste si pozreli jej blog a dali jej odber, pretože mne sa páči už jej prvý článok a to je zatiaľ len o tom, že kto vlastne je. Jej blog nájdete tu.

Tak a máme tu október a prvý mesiac školy je za nami. už len 9 mesiacov a máme prázdniny! Mne sa však zatiaľ postačia tie zimné a hlavne sa teším na lyžiarsky výcvik, pretože konečne niekde budem zo školy aj spať a to je vážne super! No ale s príchodom októbra a vlastne už v podstate aj septembra prišla aj Jeseň. Ja mám jeseň veľmi rada, pretože sa mi páčia jej farby. Pre mňa sú veľmi upokojujúce. Aj keď je už celkom chladno je to úžasné :) súhlasíte? 
Dnešný článok sa bude skladať hlavne z obrázkov..tak dúfam, že sa Vám budú páčiť :)



Milujem svetre aj, keď ich moc nemám, sú úžasné a dokonale sa hodia do tohto obdobia :3 a hlavne, keď sú také krásne ako na tomto obrázku :)
















Dúfam, že sa Vám obrázky páčili :) určite mi napíšte do komentára aké by ste chceli články čo sa týka jesene! :) tak sa zatiaľ majte!

4 komentáre:

  1. Skús nejaký TAG :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super nápad :) určite nejaký spravím ak nájdem nejaký iný ako Sweater Weather TAG, pretože ten som už raz robila :)

      Odstrániť
  2. Skvelé jesenné inšpirácie a ako tak čítam zdieľame rovnakú vášeň pre svetre. Tiež ich zbožňujem ale sama ich veľa nevlastním pretože nájsť poriadný sveter ktorý navyše aj dobre ukáže na postave nie je až take jednoduché :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) mnohé pekné svetre sú aj celkom drahé :/

      Odstrániť