utorok 13. októbra 2015

I ♥ Fall TAG

Ahojte!
dnešný článok je z takej jesennej "série" a bude to I ♥ Fall TAG!



1.) Obľúbený jesenný produkt na pery?
-Tak  ja som si v poslednej dobe strašne obľúbila môj nový úž od Essence a je to odtieň 06. Mne úplne vyhovuje a  je to taká hnedo- červená.

2.) Obľúbený jesenný lak na nechty?
- Bohužiaľ ja mám laky skôr takých živších farieb a zatiaľ som si nestihla kúpiť taký vyslovene na jeseň a ani na zimu :/

3.) Obľúbený jesenný nápoj?
- Určite čaj! Ako som mala mániu pitia len kávy tak ma to nejako prešlo a dám si ju fakt za čas a radšej si uvarím výborný čajík, dám si moje hrubé ponožky a zabalím sa do deky! Vtedy sa mi najlepšie učí :)

4.) Obľúbená jesenná sviečka?
- Tak mojou srdcovkou stále zostáva sviečka z Ikea- Lesné jahody ale tak mám rada aj napr. vanilkovú :) i keď neviem či to je úplne jesenná sviečka.

5.) Obľúbená šatka/šál a čiapka?
- Asi si pomyslíte, že čo som to za blogerka, že nemám ani jesenný lak, ani šál a ani poriadnu čiapku :D ale ja čiapky nenosím lebo som nenašla takú, ktorá mi bude sedieť a bude sa mi páčiť no a šály sa mi páčia ale nenašla som nikde taký aký chcem... a mám aj šatky ale moc ich nenosím, pretože to sú také farby ku ktorým neviem nič zladiť. Preto ešte nevznikol žiadny outfit, pretože mi furt niečo chýba a väčšinou si kúpim také kúsky oblečenia čo sa mi moc nedajú kombinovať s vecami čo už doma mám :D

6.) Farba, ktorá podľa teba vyjadruje jeseň?
- Hnedá, oranžová a aj taká červená, keď sa už sfarbujú stromy :)

7.) Obľúbený film na Halloween?
- Ak sa Vám mám priznať mám pocit, že som nevidela ani poriadny Halloween-sky film...

8.) Obľúbené jedlo na jeseň?
- Ja na jeseň jem to isté ako vždy. To, že je síce iné obdobie neznamená, že sa začnem aj nejako inak stravovať :D jem to isté ako vždy akurát, že jem iné ovocie :)

9.) Budeš mať nejaký kostým na Halloween?
- No to sa uvidí či bude v našom meste nejaká "párty" ale ak nejaká bude určite by som chcela ísť aj s mojimi kamarátkami, niekam :) ak náhodou niekam pôjdem chceli by ste nejaký tutoriál?

10.) Aká je tvoja obľúbená vec na jeseni?
- šušťanie lístia, pekné farby a atmorféra ♥

Tak na dnes to je všetko a ja dúfam, že sa Vám článok páčil :) Máte aj vy radi jeseň? Aké je Vaše obľúbené ročné obdobie? tak sa zatiaľ majte!

2 komentáre:

  1. Veľmi pekný TAG :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť