sobota 20. decembra 2014

☆Christmas TAG☆

Ahojte :)
Ako sa máte? Keďže tu máme za pár dní Vianoce rozhodla som sa pre Christmas TAG :)

we heart it

1. Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?
Myslím, že koncom novembra...už začali všetky tie vianočné reklami tak mi to stúplo do hlavy :3 :D
2. Máš adventný kalendár?
Bohužiaľ tento rok adventný kalendár nemám pretože som sa spoliehala, že ho dostaneme v škole ako každý rok a keď sme ho nedostali myslela som si , že hodostanem na mikuláša ale vtedy som ho tiež nedostala...tak som rozmýšľala, že si niaky vyrobím ale niako som sa k tomu nedostala :/ :)
3. Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Taká klasiky je Tri oriešky pre popolušku a perinbabu :3
4. Máš nejaké vtipné vianočné príhody?
Myslím, že mám ale práve v túto chvíľu si na žiadnu nespomínam -_- :D
5. Aký je tvoj typický Vianočný deň?
Tak väčšinou robím čo treba a keď nemám ešte zabalené niake darčeky tak ich zabalím alebo tak :) aj keď ešte len 11 hodín ja dám darčeky pod stromček, pretože sa už neviem dočkať a potom už také tie normálne prípravy pres večerou :)
6. Čo večeriate na Vianoce?
Keď som bola mladšia jedávali normálne rezeň zo šalátom ale teraz posledné 3-4 roky jedávame lososa so zemiakmi :)
7. Máte nejaké Vianočné tradície?
Tak napr. že predtým ako začneme jesť si dáme oblátkys medom :3 a niktosa nesmie postaviť kým všetci nedojeme ale myslím, že to robí každý :)
8. Aké sú tvoje najobľúbené vianočné pesničky?
Ja zbožňujem Jingle bells a Last christmas :333
9. Aký najlepší darček si na vianoce dostala?
Podľa mňa je najlepší darček :) a hlavne od tých ktorý Nás majú najradšej :) :3
10. Živý alebo umelý stromček?
Tak my máme vždy umelý ale podľa mňa je lepší živý :)

Dúfam, že sa Vám tento článok aspoň trošku páčil tak zatiaľ ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára