nedeľa 28. decembra 2014

Článok o ničom :3 :)

Ahojte :)
Tak ako dopasli Vianoce? U mňa úžasne :3 chcete aby som spravila článok o tom čo som dostala na vianoce? Napíšte mi to dole do komentára budem zaň veľmi vďačná.
1. Vec prečo píšem tento článok je, že som sa zapojila do jednej Giveaway ktorú Vám odporúčam pretože je skvelá :3 nájdete ju tu. Určite sa do nej zapojte :)

2. Vec kôli ktorej som chcela napísať článok je preto, že ša už blíži sľúbená giveaway :3 a keďže sme na Vianoce neboli doma ale v čechách či by ste chceli taký článok o tom ako sme strávili vianoce a niake fotky z Prahy atď. :)
Odveci obrázok ale milujem plemeno psov husky :333 nieje úžasný? :3

Takže určite mi napíšte do komentáru či by ste teda chceli článok o tom čo som dostala na Vianoce a o tom ako som strávila Vianoce v čechách. :) Tak zatial ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára